Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Filter by Categories
המלצות
כללי

הכל על יקב נאות סמדר

דירוג של 0 ביקורות:
0.0/5

(דרג/י)

כתובת: יקב נאות סמדר

אתר כל יקב אוסף מידע על יקבים ברחבי הארץ ומציג אותם בצורה מרוכזת, נוחה וברורה. עם זאת, אתר כל יקב אינו מהווה אתר רשמי של מי מהיקבים שמופיעים באתר ולכן, רמת הדיוק של התוכן יכולה ללקות בחסר. לפני שמחליטים לאן נוסעים, יש להתעדכן בנכונות הפרטים מול היקב עצמו.

שיתוף:

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ

קצת על יקב נאות סמדר

יקב הבוטיק של נאות סמדר
יקב נאות סמדר הוא יקב בוטיק המייצר מגוון יינות אורגניים מענבים הגדלים בכרם היין המקומי, הדרומי ביותר בישראל. היקב מייצר יינות אדומים, לבנים ומתוקים בעלי טעם ייחודי, מהזנים שיראז, סוביניון בלאן ומוסקט קנלי המטופחים בכרם.

האדמה והאקלים המדברי מפיקים כאן יינות שונים מאד בטעמם מיינות שמופקים מאותם ענבים בדיוק הגדלים באזורים אחרים בארץ ובעולם: תנאי הגידול היחודיים – הבדלי טמפרטורה קיצוניים בין יום ללילה, מיעוט משקעים וקרקע מלוחה מניבים ענבים בעלי טעם עשיר וייחודי, וידועים בהשפעתם המיטיבה על היין. הגפן גדלה בכרם נאות סמדר בתנאי גידול ביו-אורגניים, ללא ריסוס וללא דישון כימי. היינות מופקים בתהליך אורגני קפדני על פי התקן האורגני הישראלי והאירופי.

היין מיוצר על פי השיטה היחודית NATURAL WINE, השיטה כוללת סחיטה, התססה משמרי בר בלבד המצויים בשפע על קליפת הענב, איחסון בחביות וביקבוק.גישתם של הייננים ביקב נאות סמדר רעננה ומשלבת ידע קיים עם תעוזה לנסות ולחדש, ובעיקר לגלות איך ניתן להפיק את המיטב מהתנאים המדבריים והמקומיים. מוסקט שמש – יין שזכה בכמה מדליות ושטעמו משתבח בשמש, או סמדר – יין שמכיל עשבי תיבול הגדלים בגינות בנאות סמדר, הם יינות הבית שלנו, והם צופנים בטעמם את סודות השפע והמדבר.

מה מיוחד ביקב נאות סמדר?

הסיור היומי בנאות סמדר כולל ביקור ביקב וטעימת יין.
מומלץ לאוהבי יקבים ושוחרי יין שמחפשים יקב בדרך לאילת.

ביקור בבית האומנויות והיקב
הביקור כולל:
טיול עצמאי בבניין בית האומנויות, הצצה לסדנאות, ביקור בלגלריה, צפיה בסרט קצר המספר על המקום, עליה למרפסת תצפית נוף, ולאחר מכן ביקור ביקב הכולל טעימות יין.

סיורים מאורגנים מעל 15 איש
אם זמנכם בידכם ואתם סקרנים לקצת יותר, נשמח לארח אתכם לסיור מודרך. אנו מקיימים סיורים מקצועיים למתעניינים בחקלאות מדברית מקיימת וגם סיורים בסימן אורח החיים הייחודי במקום והשתלבותם של חיי היצירה. סיורים אלה מתקיימים בכל שעות היום ובתיאום מראש בלבד.
קבוצות ומורי דרך: הכניסה לסיור מודרך ובתיאום מראש.

לפרטים נוספים והזמנת סיור מודרך:
08-6358111
visit@neot-semadar.com

מה אפשר לעשות ליד יקב נאות סמדר?

בית האומנויות בנאות סמדר- המבנה המרכזי והבולט ביותר בנאות סמדר הוא בית האומנויות. זהו מבנה ייחודי ויוצא דופן המשכן בין כתליו בתי מלאכה לאומנות מתחומים שונים: צורפות, ויטראז', משי, קרמיקה, נייר, נגרות אומנותית ועוד. סדנאות יצירה, מוסיקה, תנועה ומיצג מתקיימות כאן כל השנה.

הר עיט- הר עיט, בגובה 480 מ', מתנשא לגובה כ- 350 מטרים מעל לבקע הערבה, ומציע תצפית נפלאה על דרום הערבה ועל הרי אדום. תצפית זו, נמצאת לצד כביש 40 בראש מעלה גרופית, ונגישה לכל רכב ולכל גיל. התצפית מרשימה במיוחד בשל דיונות החול המרהיבות הנמצאות למרגלות הרי אדום בערבה הירדנית, לערך מול המצפור.

פארק יטבתה- מתחם הסעדה, בילוי וקניות בדרך לאילת. פארק יטבתה מספר את סיפורו של קיבוץ יטבתה והסביבה המדברית. השילוב של חוויה ותוכן יעניקו הנאה ומזכרת טובה למבקרים בכל הגילים.

פארק האקו כיף בקיבוץ לוטן- האקו-כיף הוא אטרקציה תירותית לכל הגילאים, פארק מוצל וצבעוני, הכולל פינות ישיבה, גן משחקים גדול, מתחמי פעילויות אקולוגיות, גינות ירוקות ועוד.

ביקורות על יקב נאות סמדר

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

מה כתבנו על יקב נאות סמדר בבלוג?

לצערנו אין כרגע תוצאות
API key not valid, or not yet activated. If you recently signed up for an account or created this key, please allow up to 30 minutes for key to activate.

שעות פעילות

יום ראשון 10:00–14:00
יום שני 10:00–14:00
יום שלישי 10:00–14:00
יום רביעי 10:00–14:00
יום חמישי 10:00–14:00
יום שישי 10:00–12:30
יום שבת סגור

איך מגיעים?

טלפון: 054-979-8966
האם את/ה בן/ת 18 לפחות?

אתר זה מיועד למשתמשים בגיל 18 ומעלה בלבד. בסגירת חלון זה והמשך גלישה באתר הנך מאשר/ת שאת/ה עומד/ת במגבלה זאת. אם טרם הגעת לגיל 18, אנו מבקשים ממך לצאת מן האתר באופן מיידי.

יש מצב שנוכל לתת לך הטבה שווה ממש :)

מצטרפים לניוזלטר (רשימת התפוצה שלנו) ומקבלים עדכונים על הטבות, מבצעים וטיפים שווים לפני כולם!

לא בקטע של ניוזלטר? אנחנו מקיימים מלא פעילויות גם בקבוצת הפייסבוק שלנו: הגרלות, הטבות והמלצות שוות! זה ממש קל וממש מהיר להצטרף, עדיין לא מאוחר 😎

רוצים לשלב בטיול שלכם חוויה נוספת? בקרו באתר שלנו לעגלות-קפה! ☕

יש מצב שיש לנו אחלה הטבה בשבילך!

איך מקבלים? משאירים לנו כתובת מייל ושם, אנחנו נדאג לשאר. לפעמים יש לנו הטבות ייחודיות גם עבור יקבים אחרים אז שווה להשאר מעודכנים.

דילוג לתוכן