Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Filter by Categories
המלצות
כללי

רשימת יקבים בהרי יהודה - מעודכן ל-2024

יקב דרימיה

דירוג לפי 2 ביקורות:
4.8/5

יקב מומלץ

דרימיה הוא סיפור של מפגשים- הר ומדבר, אדם ואדמה, קרקע ושמיים. היקב משלב בין מורשת חקלאית, בת שלושה דורות, לצד חשיבה יצירתית וגישה חדשנית, יקב דרימיה הוא הגשמת חלומם של בני הזוג אלעד ונאוה מובשוביץ.

יקב רביב

דירוג לפי 0 ביקורות:
0.0/5

יקב מומלץ

במורדות מושב נס הרים, בגובה 650 מטר מעל פני הים, נטוע באדמה גירית כרם קטן ומטופח בקפידה – משלב הזמירה ועד הבציר הידני. ביקב אנו מלווים את תהליך הכנת היין מראשיתו ועד הביקבוק — גידול הענבים, הבציר, התסיסה והיישון — באופן אישי ומוקפד. הענבים נבצרים בכרמים מובחרים בהרי יהודה ועמק האלה, והיין מיושן 12 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי.

יקב רמ״א

דירוג לפי 0 ביקורות:
0.0/5

מתאים לאירועים

יקב מומלץ

יקב רמ"א במושב מטע מייצר יינות משובחים החל משנת 2000 המוקדמות אנחנו מעבירים לכם מסורת אבות שנה אחר שנה ומחזירים עטרה ליושנה. כרם רמ"א במושב מטע מטופל באהבה ובמסירות ומשלב ידע ונסיון רב שנים בשילוב עם תהליך ייצור מסורתי, ובעיקר משמרים את ידע אבותינו כדי להנחיל לדורות הבאים .

יקב קסטל

דירוג לפי 0 ביקורות:
0.0/5

מתאים לאירועים

יקב מומלץ

הערכים של משפחת בן זקן נוכחים בכל מימדי העשיה ביקב – גם בתוך היין. בחתירה לייצור היין הטוב ביותר מהאדמה שלנו, אנו מקווים לחלוק ערכים אלו עם אחרים. אנו מאמינים שייצור יין – הוא עניין הוליסטי, רב מימדי. ועיקרו – “לתת זמן לזמן”.

יקב קטלב

דירוג לפי 0 ביקורות:
0.0/5
נס הרים

יקב מומלץ

יקב קטלב הוקם בשנת 1998 על ידי יוסף יתח, והוא מחלוצי יקבי הבוטיק הכשרים בארץ. היקב מקפיד לייצר את היינות מכרמים הגדלים במושב נס הרים שבהרי יהודה. יינות קטלב מיושנים בחביות עץ אלון לתקופה של לא פחות מ 24 חודשים ומתאפיינים בגוונים כהים ועזים, בארומות נהדרות ובטעם עמוק ופירותי, תוך הקפדה ושמירה יתרה על כל בקבוק. יינות קטלב הם כשרים למהדרין (לא מבושל).

יקב קלע דוד

דירוג לפי 0 ביקורות:
0.0/5
גבעת ישעיהו

יקב מומלץ

פתוח בשבת

במהלך לימודי הווטרינריה בבולוניה איטליה, החל ד"ר עמוס ברזילי לרקום חלום על חווה חקלאית. באיטליה נחשף לתעשייה ביתית של ייצור יין ולמסורת חקלאית ותרבות בה כל אחד מייצר ומשווק את תוצרתו. בשובו לארץ קנה משק במושב גבעת ישעיהו בחבל עדולם, נטע כרמי יין וזיתים, תחת ידיו הפך מבנה האבן להעתק מרשים של חווה איטלקית עתיקה ובה היקב המשקיף אל נוף כרמי הענבים.

יקב לה פורה בלאנש

דירוג לפי 0 ביקורות:
0.0/5
מצדות יהודה

מתאים לאירועים

יקב מומלץ

אנו, ביקב La Forêt Blanche, מאמינים כי טעמו של יין משובח צריך לבטא את מקורותיו ושורשיו, את מסורת הייצור העתיקה שלו בשילוב חדשנות טכנולוגית, עם הרבה אהבה ונשמה. מתוך שאיפתנו לשלמות, אנו יוצרים את היין שלנו מכרמי יינות-העילית הקדומים של ארץ ישראל, על בסיס ידע צרפתי ובסיוע טכנולוגיות ייצור חדשניות בו מביאים לידי ביטוי את אמנות וטעם היין הארץ ישראלי.

יקב שורק

דירוג לפי 0 ביקורות:
0.0/5

יקב מומלץ

יקב שורק הוקם על ידי משפחת שחם בשנת 1994 והינו אחד מיקבי הבוטיק הראשונים שהוקמו בארץ. הוא שוכן בלב עמק שורק היורד מהרי ירושלים אל שפלת יהודה. זהו אזור ירוק, עתיר יערות, גבעות עגולות ושרידים ארכיאולוגיים בני 3000 אלפים שנה. בעבר היה אזור זה ארץ יין אדירה. כיום האזור נמצא בעיצומה של מהפכה בה חוזרים ומגלים את איכותו וייחודו.

יקב נבו

דירוג לפי 0 ביקורות:
0.0/5

יקב מומלץ

בלב הרי יהודה שוכן יקב נבו המשלב אמנות יצירת יין "באהבה, נשמה ושמחת חיים". יקב נבו הוא יקב בוטיק משפחתי ,כשר, שהוקם בשנת 2002 וממוקם במושב מטע שבהרי ירושלים, אזור כפרי אשר גידלו בו גפן יין עוד מימי אבותינו. מקור היין בענבים איכותיים הגדלים בכרם נבו במושב מטע, אזור אידיאלי לגידול גפן יין, המשלב שמש חמימה ולילות קרירים, קרקע עשירה במינרלים וכמות משקעים מתאימה. היקב מייצר כ- 14,000 בקבוקים בשנה ומתמחה בייצור יינות אדומים יבשים מזנים שונים- קברנה סובניון, מרלו, פטיט ורדו ועוד.

יקב צפרירים

דירוג לפי 0 ביקורות:
0.0/5

יקב מומלץ

פתוח בשבת

יקב צפרירים הוא יקב בוטיק, הממוקם בין עמק האלה להרי יהודה, במושב צפרירים. בשנת 2004 לקחנו את האהבה שלנו ליין צעד קדימה ופתחנו את היקב בחצר המשק. מבנה הלול הישן עשה מתיחת פנים רצינית והפך לחלל קירור, חדר ייצור ומקום לאירוח, בצמוד לכרמים קטנים של זיתים וענבים. כיום היקב מייצר כ – 8000 בקבוקים בשנה. החל מזינפנדל, דרך ממסכים שונים ועד ליינות לבנים ורוזה. את היינות הייחודיים שלנו אנו מייצרים בעזרת חומר גלם איכותי – ענבים מקומיים, הגדלים בטרואר של הרי יהודה.

טוען...

חשוב לזכור שגם אנחנו בני אדם (😊) ושלפעמים אנחנו עושים טעויות. מרגישים שחסר כאן יקב מסוים? דברו אתנו ונדאג להוסיף אותו לאתר במהירות – לחצו כאן ליצירת קשר.

יקבים בהרי יהודה

עוד אין כאן טיפים, חזרו בהמשך :)

מחירים ממוצעים לבילוי ביקבים בהרי יהודה

טיול-משפחתי-ביקב

ביקור ביקב הפך לאחת מדרכי הבילוי הכי פופולאריות ואהובות בקרב ישראלים ובהתאם לכך עולה הצורך למצוא יקבים בהרי יהודה. מזג האוויר הנעים והנוח שיש לנו בארץ, מאפשר לבלות ביקבים ברוב ימות השנה ולהנות מהנופים עוצרי הנשימה שנשקפים מהם. אז אם אתם מחפשים יקבים בהרי יהודה לביקור הבא שלכם, הנה כמה דברים שכדאי לדעת לפני.

איך בוחרים את היקב המתאים לכם?

אין ספק שחוויה בכל סוג של יקב תהיה מהנה לחלוטין, אך לפעמים יש כמה משתנים שיכולים לעשות את ההבדל בעבורכם. בחירת יקב מתאים היא דבר אינדיווידואלי, שמשתנה בהתאם לצרכים שלכם מהיקב ומה שאתם מנסים לחוות מהביקור בו. לכן זה הזמן לשאול את עצמכם מה חשוב לכם שיהיה ביקב. האם אתם מכוונים לאזור מסוים בארץ, הושבה בחוץ, הגשה של אוכל, כשרות, יקב שיתאים לקיום אירוע, יקב נגיש ועוד. תוכלו לחפש לפי המסננים שנמצאים אצלנו באתר, על מנת להקל על עצמכם במציאת היקב המתאים.

המיקום ישפיע על החוויה שלכם

מיקום היקב מהווה את הפונקציה בין הכי חשובות, כאשר בוחרים יקב. אחת הסיבות העיקריות היא שחוויה ביקב תמיד מלווה בישיבה בחוץ, לצד הכרמים שנשקפים מחצר היקב. לכן תהיו בטוחים שיש הבדל בין יקב שממוקם בצפון או בדרום, כאשר כל אחד מהם יספק חוויה ונוף מהפנט שונה לחלוטין.

בנוסף המיקום של היקב צריך להיות מספיק נוח וקרוב למקום שאליו אתם חוזרים. קחו בחשבון שנסיעה ברכב לאחר שתיית אלכוהול לא רק אסורה, היא גם מסוכנת ולא מומלצת בכלל. בדיוק בגלל זה עדיף שתמצאו יקב שתוכלו להגיע אליו באמצעות מונית או תחבורה ציבורית אחרת, או אפילו שאחד ממכם יהיה הנהג התורן. אך גם במקרים בהם יש נהג תורן, זה לא הכי נחמד לנדב אותו לנהיגה וגם לסחוב אותו ליקב במרחק שעתיים נסיעה. במידה ואתם לא מוצאים פתרון, תמיד תוכלו לעשות מיני חופשה ולהישאר במקום אירוח קרוב ליקב, לפחות ללילה.

מה לבדוק בהמלצות על היקב?

קריאת המלצות לפני נסיעה ליקב היא לא הכרחית, אבל תמיד כדאי לשמוע מה יש למבקרים אחרים לומר על המקום. כך תוכלו לקבל תמונה מלאה יותר על רמת השירות ביקב, מה היינות המומלצים מחוויות של מבקרים, מה הן שעות העומס, האם יש צורך בהזמנת מקום מראש ואפילו אם יש גמישות בתפריט לרגישויות מסוימות. 

בנוסף אם ביקרתם ביקב ואתם מרגישים שיש לכם מה לתרום למבקרים הבאים, תמיד תוכלו להשאיר המלצה או ביקורת משלכם.

באיזה הרכב מומלץ לנסוע ליקב?

ביקור ביקב יוכל להתאים לכל הרכב שתבחרו. זו יכולה להיות הזדמנות מצוינת ונעימה למפגש משפחתי, מפגש עם חברים או חברות, או אפילו דייט רומנטי עם בן או בת הזוג שלכם. יקב הוא מקום שמגיעים אליו כדי לקבל מפלט מהשגרה ולהנות מהאוויר הצח, היינות המעולים והאווירה הרגועה שהוא מציע. בנוסף לאלה, ניתן לקיים ביקב אירועים מכל מיני סוגים. החל מסגירת שולחן וסיור למסיבת רווקות מגניבה וייחודית ועד סגירת היקב כולו למטרת אירוע משפחתי רחב יותר. 

האם צריך להזמין מקום מראש?

רוב היקבים מאפשרים הגעה עצמאית מבלי להזמין מקום מראש, אך קחו בחשבון שיש ימים עמוסים ביותר, במיוחד בסוף השבוע, בשישי ושבת. לימים אלה תמיד מומלץ לתאם הגעה או להזמין מקום מראש, כך תבטיחו שלא תישארו בחוץ ותפספסו את ההזדמנות לביקור באותו היקב.

בנוסף אם אתם מתכננים הגעה סביב אירוע חשוב, כמו יום נישואין, יום הולדת, מסיבת רווקות, או כל דבר אחר, כדאי להזמין שולחן מראש, כך תהיו בטוחים שלא יהיו בעיות באותו היום. אפילו אם מדובר באמצע השבוע אנחנו ממליצים להזמין מראש, לעולם אין לדעת מה יכול להתקיים באותו היום ביקב.

היכן בודקים את הכשרות של היקב?

מבחינת כשרות של היקבים, מן הסתם שיקבים שפתוחים בשבת לא יכולים להיות בעלי תעודת כשרות. אבל לגבי השאר, אתם תמיד יכולים להתייעץ בטלפון עם היקב עצמו ולברר איזה סוג כשרות הם מחזיקים במקום. אם אתם רוצים לחסוך לעצמכם זמן, לעיתים הכשרות מצוינת גם באתר הבית של היקב, כך תוכלו להשיג את המידע מבלי לחכות שיענו לכם לשיחה.

ביקורות אחרונות על יקבים בהרי יהודה

תשובות לשאלות נפוצות על יקבים בהרי יהודה

בהחלט, יש לא מעט יקבים בהרי יהודה ששווים ביקור. מעבר לכך, רבים מהיקבים בהרי יהודה יציעו לכם גם ארוחה לצד היין וחלקם יציע גם סיורים ופעילויות נוספות.

זה מאד תלוי. יקבים/ברים רבים יציעו לכם טעימות יין. בחלקם תוכלו להוסיף ארוחה/נשנושים ובחלקם אפילו סיורים ופעילויות נוספות. ניתן לומר שבילוי ביקב/בר יין עשוי לעלות כמה עשרות-מאות שקלים.

יש לא מעט יקבים בהרי יהודה. תוכלו להתרשם מכך באתר שלנו. אתר כל יקב מציג מעל ל-100 יקבים וברי יין, חלק משמעותי מהם הם יקבים בהרי יהודה.

האם את/ה בן/ת 18 לפחות?

אתר זה מיועד למשתמשים בגיל 18 ומעלה בלבד. בסגירת חלון זה והמשך גלישה באתר הנך מאשר/ת שאת/ה עומד/ת במגבלה זאת. אם טרם הגעת לגיל 18, אנו מבקשים ממך לצאת מן האתר באופן מיידי.

יש מצב שנוכל לתת לך הטבה שווה ממש :)

מצטרפים לניוזלטר (רשימת התפוצה שלנו) ומקבלים עדכונים על הטבות, מבצעים וטיפים שווים לפני כולם!

לא בקטע של ניוזלטר? אנחנו מקיימים מלא פעילויות גם בקבוצת הפייסבוק שלנו: הגרלות, הטבות והמלצות שוות! זה ממש קל וממש מהיר להצטרף, עדיין לא מאוחר 😎

רוצים לשלב בטיול שלכם חוויה נוספת? בקרו באתר שלנו לעגלות-קפה! ☕

דילוג לתוכן