Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Filter by Categories
המלצות
כללי

רשימת יקבים באזור ירושלים - מעודכן ל-2024

יקב רמ״א

דירוג לפי 0 ביקורות:
0.0/5

מתאים לאירועים

יקב מומלץ

יקב רמ"א במושב מטע מייצר יינות משובחים החל משנת 2000 המוקדמות אנחנו מעבירים לכם מסורת אבות שנה אחר שנה ומחזירים עטרה ליושנה. כרם רמ"א במושב מטע מטופל באהבה ובמסירות ומשלב ידע ונסיון רב שנים בשילוב עם תהליך ייצור מסורתי, ובעיקר משמרים את ידע אבותינו כדי להנחיל לדורות הבאים .

יקב קסטל

דירוג לפי 0 ביקורות:
0.0/5

מתאים לאירועים

יקב מומלץ

הערכים של משפחת בן זקן נוכחים בכל מימדי העשיה ביקב – גם בתוך היין. בחתירה לייצור היין הטוב ביותר מהאדמה שלנו, אנו מקווים לחלוק ערכים אלו עם אחרים. אנו מאמינים שייצור יין – הוא עניין הוליסטי, רב מימדי. ועיקרו – “לתת זמן לזמן”.

יקב פלם

דירוג לפי 0 ביקורות:
0.0/5
יער הקדושים, אשתאול

יקב מומלץ

יקב פלם הוא יקב בוטיק ישראלי הנמצא בפתחת נחל כסלון ויער הקדושים, בהרי ירושלים. הפילוסופיה של יקב פלם מתבססת על התאוריה האירופאית ש"יין טוב מתחיל בכרם" בשילוב עם התאוריה של העולם החדש, לפיה היינן אחראי לתעודת הזהות של היין.

יקבי ירושלים

דירוג לפי 0 ביקורות:
0.0/5

מתאים לאירועים

יקבי ירושלים אגודה חקלאית שיתופית, בבעלות משפחת גואטה, משפחת כורמים שורשית ממושב בני ראם אשר החליטה להרחיב את פעילותה לתחום היין והתיירות, היקב הינו היחיד הפועל בירושלים ומייצר מגוון יינות איכות. ליקב מרכז מבקרים הפועל בטחנת הרוח ההיסטורית מונטפיורי במשכנות שאננים, הצופה אל העיר העתיקה, מקום בו החלה דרכו של היקב לפני למעלה מ-150 שנה.

 

יקב שורק

דירוג לפי 0 ביקורות:
0.0/5

יקב מומלץ

יקב שורק הוקם על ידי משפחת שחם בשנת 1994 והינו אחד מיקבי הבוטיק הראשונים שהוקמו בארץ. הוא שוכן בלב עמק שורק היורד מהרי ירושלים אל שפלת יהודה. זהו אזור ירוק, עתיר יערות, גבעות עגולות ושרידים ארכיאולוגיים בני 3000 אלפים שנה. בעבר היה אזור זה ארץ יין אדירה. כיום האזור נמצא בעיצומה של מהפכה בה חוזרים ומגלים את איכותו וייחודו.

יקב סוסון ים

דירוג לפי 0 ביקורות:
0.0/5

יקב מומלץ

פתוח בשבת

הפרמטר הראשון הקובע את איכות היין הוא איכות חומרי הגלם. בשנת 2000 נטע יקב סוסון ים כרם אורגני במושב בר גיורא. המגמה הייתה להתבסס על תוצרת עצמית, כמקובל ביקבים המכובדים בעולם, וכך להגיע לאיכות מקסימלית של הענבים. מושב בר גיורא נמצא בהרי ירושלים, בגובה 700 מטר. ממישור החוף והשפלה מובילה אל המושב דרך נופית מתפתלת, מהיפות באזור, כאשר לאורכה, בחלקה האחרון, ניתן לראות גם את כרמי היקב.

יקב צובה

דירוג לפי 0 ביקורות:
0.0/5

מתאים לאירועים

יקב מומלץ

כרמי צובה, אשר ניטעו ב – 1997 משתרעים על שטח כולל של 450 דונם של אדמת טרה רוסה, בין סלעים וטרסות – עתיקות יומין. הגובה הרב (730 מטר מעל פני הים), הלחות הנמוכה והפרשי הטמפרטורות בין הלילה ליום יוצרים תנאים ייחודיים ואידיאליים לגידול ענבי יין. יקבי הבוטיק המובילים בישראל נהנים מאז שנת 2000  מהתנובה הנפלאה של הכרמים שלנו.

טוען...

פספסנו יקב באזור ירושלים שחייב להופיע באתר?

חשוב לזכור שגם אנחנו בני אדם (😊) ושלפעמים אנחנו עושים טעויות. מרגישים שחסר כאן יקב מסוים? דברו אתנו ונדאג להוסיף אותו לאתר במהירות – לחצו כאן ליצירת קשר.

יקבים באזור ירושלים

🍷 כדאי לבקר ביקבים בירושלים בעונות הסתיו והאביב, בהן מזג האוויר נח ונעים יותר.

🍷 באזור ירושלים, יש מאות רבות של מסלולים וטיולים אפשריים, כדאי לשלב טיול עם הביקור ביקב.

🍷 לרוב, יקבים באזור ירושלים ממוקמים בסמיכות לנופים מרהיבים, בחרו ביקב שמציע גם חווית יין וגם נופים מדהימים!

מחירים ממוצעים לבילוי ביקבים באזור ירושלים

טווח מחיריםמה כולל?
טעימות יין זוגיות120-170 ש"חטעימה של 3-5 סוגי יינות, לזוג משתתפים
טעימות יין יחד עם סיור/פעילות210-260 ש"חטעימה של 3-5 סוגי יינות, לזוג משתתפים, יחד עם סיור ביקב/בכרם/פעילות אחרת
ארוחה ויין170-220 ש"חסוג יין לבחירה, יחד עם פלטת גבינות/נקניקים, נשנושים ולחמים
יקבים באזור ירושלים

ביקור ביקב הפך לאחת מדרכי הבילוי הכי פופולאריות ואהובות בקרב ישראלים ובהתאם לכך עולה הצורך למצוא יקבים באזור ירושלים. מזג האוויר הנעים והנוח שיש לנו בארץ, מאפשר לבלות ביקבים ברוב ימות השנה ולהנות מהנופים עוצרי הנשימה שנשקפים מהם. אז אם אתם מחפשים יקבים באזור ירושלים לביקור הבא שלכם, הנה כמה דברים שכדאי לדעת לפני.

איך בוחרים את היקב המתאים לכם?

אין ספק שחוויה בכל סוג של יקב תהיה מהנה לחלוטין, אך לפעמים יש כמה משתנים שיכולים לעשות את ההבדל בעבורכם. בחירת יקב מתאים היא דבר אינדיווידואלי, שמשתנה בהתאם לצרכים שלכם מהיקב ומה שאתם מנסים לחוות מהביקור בו. לכן זה הזמן לשאול את עצמכם מה חשוב לכם שיהיה ביקב. האם אתם מכוונים לאזור מסוים בארץ, הושבה בחוץ, הגשה של אוכל, כשרות, יקב שיתאים לקיום אירוע, יקב נגיש ועוד. תוכלו לחפש לפי המסננים שנמצאים אצלנו באתר, על מנת להקל על עצמכם במציאת היקב המתאים.

המיקום ישפיע על החוויה שלכם

מיקום היקב מהווה את הפונקציה בין הכי חשובות, כאשר בוחרים יקב. אחת הסיבות העיקריות היא שחוויה ביקב תמיד מלווה בישיבה בחוץ, לצד הכרמים שנשקפים מחצר היקב. לכן תהיו בטוחים שיש הבדל בין יקב שממוקם בצפון או בדרום, כאשר כל אחד מהם יספק חוויה ונוף מהפנט שונה לחלוטין.

בנוסף המיקום של היקב צריך להיות מספיק נוח וקרוב למקום שאליו אתם חוזרים. קחו בחשבון שנסיעה ברכב לאחר שתיית אלכוהול לא רק אסורה, היא גם מסוכנת ולא מומלצת בכלל. בדיוק בגלל זה עדיף שתמצאו יקב שתוכלו להגיע אליו באמצעות מונית או תחבורה ציבורית אחרת, או אפילו שאחד ממכם יהיה הנהג התורן. אך גם במקרים בהם יש נהג תורן, זה לא הכי נחמד לנדב אותו לנהיגה וגם לסחוב אותו ליקב במרחק שעתיים נסיעה. במידה ואתם לא מוצאים פתרון, תמיד תוכלו לעשות מיני חופשה ולהישאר במקום אירוח קרוב ליקב, לפחות ללילה.

מה לבדוק בהמלצות על היקב?

קריאת המלצות לפני נסיעה ליקב היא לא הכרחית, אבל תמיד כדאי לשמוע מה יש למבקרים אחרים לומר על המקום. כך תוכלו לקבל תמונה מלאה יותר על רמת השירות ביקב, מה היינות המומלצים מחוויות של מבקרים, מה הן שעות העומס, האם יש צורך בהזמנת מקום מראש ואפילו אם יש גמישות בתפריט לרגישויות מסוימות. 

בנוסף אם ביקרתם ביקב ואתם מרגישים שיש לכם מה לתרום למבקרים הבאים, תמיד תוכלו להשאיר המלצה או ביקורת משלכם.

באיזה הרכב מומלץ לנסוע ליקב?

ביקור ביקב יוכל להתאים לכל הרכב שתבחרו. זו יכולה להיות הזדמנות מצוינת ונעימה למפגש משפחתי, מפגש עם חברים או חברות, או אפילו דייט רומנטי עם בן או בת הזוג שלכם. יקב הוא מקום שמגיעים אליו כדי לקבל מפלט מהשגרה ולהנות מהאוויר הצח, היינות המעולים והאווירה הרגועה שהוא מציע. בנוסף לאלה, ניתן לקיים ביקב אירועים מכל מיני סוגים. החל מסגירת שולחן וסיור למסיבת רווקות מגניבה וייחודית ועד סגירת היקב כולו למטרת אירוע משפחתי רחב יותר. 

האם צריך להזמין מקום מראש?

רוב היקבים מאפשרים הגעה עצמאית מבלי להזמין מקום מראש, אך קחו בחשבון שיש ימים עמוסים ביותר, במיוחד בסוף השבוע, בשישי ושבת. לימים אלה תמיד מומלץ לתאם הגעה או להזמין מקום מראש, כך תבטיחו שלא תישארו בחוץ ותפספסו את ההזדמנות לביקור באותו היקב.

בנוסף אם אתם מתכננים הגעה סביב אירוע חשוב, כמו יום נישואין, יום הולדת, מסיבת רווקות, או כל דבר אחר, כדאי להזמין שולחן מראש, כך תהיו בטוחים שלא יהיו בעיות באותו היום. אפילו אם מדובר באמצע השבוע אנחנו ממליצים להזמין מראש, לעולם אין לדעת מה יכול להתקיים באותו היום ביקב.

היכן בודקים את הכשרות של היקב?

מבחינת כשרות של היקבים, מן הסתם שיקבים שפתוחים בשבת לא יכולים להיות בעלי תעודת כשרות. אבל לגבי השאר, אתם תמיד יכולים להתייעץ בטלפון עם היקב עצמו ולברר איזה סוג כשרות הם מחזיקים במקום. אם אתם רוצים לחסוך לעצמכם זמן, לעיתים הכשרות מצוינת גם באתר הבית של היקב, כך תוכלו להשיג את המידע מבלי לחכות שיענו לכם לשיחה.

ביקורות אחרונות על יקבים באזור ירושלים

ישראל ברנט יקב צובה

יקב קטן ויפה בקיבוץ. לא רחוק מירושלים. ייננים נחמדים מאוד, מלאים בידע על האזור, האקלים והיינות. אם אתם מחפשים לברוח לבוקר של טיול אחר הצהריים, זה טוב.

אולגה אנטונוב יקב צובה

יש להם מוצרים מצוינים. צובה 2017, יין אדום מהאהובים עליי.

רון עידן יקב שורק

רק 35 דקות נסיעה מהמרכז. כרם משפחתי איכותי המסתתר בהרי יהודה (ירושלים). טעימות יין וסיורים. מאוד נחמד ומומלץ. תנסו את Grand Vin 2020 - מעולה

תשובות לשאלות נפוצות על יקבים באזור ירושלים

בהחלט, יש לא מעט יקבים באזור ירושלים ששווים ביקור. מעבר לכך, רבים מהיקבים באזור ירושלים יציעו לכם גם ארוחה לצד היין וחלקם יציע גם סיורים ופעילויות נוספות.

זה מאד תלוי. יקבים/ברים רבים יציעו לכם טעימות יין. בחלקם תוכלו להוסיף ארוחה/נשנושים ובחלקם אפילו סיורים ופעילויות נוספות. ניתן לומר שבילוי ביקב/בר יין עשוי לעלות כמה עשרות-מאות שקלים.

יש לא מעט יקבים באזור ירושלים. תוכלו להתרשם מכך באתר שלנו. אתר כל יקב מציג מעל ל-100 יקבים וברי יין, חלק משמעותי מהם הם יקבים באזור ירושלים.

האם את/ה בן/ת 18 לפחות?

אתר זה מיועד למשתמשים בגיל 18 ומעלה בלבד. בסגירת חלון זה והמשך גלישה באתר הנך מאשר/ת שאת/ה עומד/ת במגבלה זאת. אם טרם הגעת לגיל 18, אנו מבקשים ממך לצאת מן האתר באופן מיידי.

יש מצב שנוכל לתת לך הטבה שווה ממש :)

מצטרפים לניוזלטר (רשימת התפוצה שלנו) ומקבלים עדכונים על הטבות, מבצעים וטיפים שווים לפני כולם!

לא בקטע של ניוזלטר? אנחנו מקיימים מלא פעילויות גם בקבוצת הפייסבוק שלנו: הגרלות, הטבות והמלצות שוות! זה ממש קל וממש מהיר להצטרף, עדיין לא מאוחר 😎

רוצים לשלב בטיול שלכם חוויה נוספת? בקרו באתר שלנו לעגלות-קפה! ☕

דילוג לתוכן