Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Filter by Categories
המלצות
כללי

הכל על יקב בזלת הגולן

דירוג של 0 ביקורות:
0.0/5

(דרג/י)

כתובת: יקב בזלת הגולן

אתר כל יקב אוסף מידע על יקבים ברחבי הארץ ומציג אותם בצורה מרוכזת, נוחה וברורה. עם זאת, אתר כל יקב אינו מהווה אתר רשמי של מי מהיקבים שמופיעים באתר ולכן, רמת הדיוק של התוכן יכולה ללקות בחסר. לפני שמחליטים לאן נוסעים, יש להתעדכן בנכונות הפרטים מול היקב עצמו.

שיתוף:

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ

קצת על יקב בזלת הגולן

הסיפור שלנו
יקב בזלת הגולן - מאז 1998

יקב בזלת הגולן הוקם ב 1998, לאחר שנים של הכנת יין בבית, ע"י יואב לוי. היקב שוכן בסמוך לחורשה ולנביעת מים קסומה אל מול נופה של הכנרת… הסוד של המקום טמון באדמת הבזלת הפורייה והעשירה, בתנאי האקלים המיוחדים לאזור ובתהליכי ייצור טבעיים ומוקפדים.

היקב מייצר יין מזני ענבים אצילים ומהם מיוצר יין איכותי וטעים במיוחד. לאחר התסיסה נשמר היין ללא סינון בחביות להשבחת הטעם והארומה. היקב מייצר, נכון להיום, כ-80,000 בקבוקים בשנה.

​לוגו היקב מורכב ממטבע עתיק שעליו מוטבע דיוקנו של האל דיוניסוס, אל היין והפריון, אבי הצהלה שמחת החיים והחגיגה האינסופית וזוהי דרכינו ביקב בזלת הגולן.

הכרמים שלנו
על אדמת הבזלת

​כל ענבי קברנה סוביניון, מרלו ושרדונה של בזלת הגולן גדלים באדמת הבזלת העשירה של רמת הגולן. הכרמים השונים ממוקמים במקומות נבחרים שונים החל מגובה 500 ועד 1000 מטר מעל פני הים. לכל כרם, כמובן, יש מאפיינים ייחודיים משלו. היינות המופקים באהבה ובמקצועיות רבה, הינם יינות זניים משובחים ולצידם גם שילוב מרתק של מספר יינות יחד כבלנד.

הכרמים משתרעים על שטח של כ-100 דונם ותוכננו בקפידה יתירה כדי לייצר תפוקה מיטבית ולראיה הייצור השנתי עומד על כ-80,000 בקבוקים. הכרם החדש ביותר, שראה את בציר הבכורה שלו בשנת 2014, כולל 50 דונמים יפים הנמצאים בתל פארס כ -700 מטר מעל פני הים במזרח-מרכז רמת הגולן. חלקה זו נקראת 188 על שם החטיבה 188 שנלחמה במלחמת יום כיפור גם בשטח זה.

יואב לוי, מייסד, יינן ובעלים של יקב "בזלת הגולן", עוקב בצמידות וברגישות אחר הכרמים לאורך השנה, הוא מעורה בכל פרט ומבטיח שהענבים יגדלו בהתאם לסטנדרטים הגבוהים שלנו. במהלך השנים, למדנו להכיר מקרוב מאוד לא רק את המאפיינים הספציפיים של הכרם, אלא גם את המאפיינים של כל שורה ושורה.

מה מיוחד ביקב בזלת הגולן?

אנו מזמינים אתכם להתארח ביקב בזלת הגולן!
מרכז המבקרים נמצא ביקב שלנו בקדמת צבי, נשמח לספר לכם על הסיפור שלנו והחיבור של היין שלנו לאדמת הבזלת. תוכלו לראות ולשמוע על תהליך ייצור היין, להריח את הניחוחות הייחודים של התהליך ולטעום את היינות שלנו.

ביקורי הטעימות משתלבים נהדר כחלק מטיול שלכם בצפון או כציון אירועים מיוחדים כמו ימי הולדת וימי נישואין.
בנוסף, אנו מארחים גם קבוצות כחלק מימי גיבוש או כאירוע מלא.

לתיאום ביקורי טעימות צרו עימנו קשר!

טלפון: 04-6965010
דוא"ל: bazelet@bazelet-hagolan.co.il
כתובתנו: מושב קדמת צבי, רמת הגולן, ישראל, 1242100

אירועים ביקב

אירועים בהפקה אישית
המקום שלנו מאפשר קיום של אירועים מכל הסוגים. חתונות / בר מצוות / אירועים עסקים וכל מה שתבחרו, עד 2,500 איש. במתחם האירועים תוכלו להפיק אירוע מלא שלכם או לתת לנו להפיק אותו עבורכם!
כל מה שחלמתם במקום המושלם! תוכלו לקבל הכל תחת קורת גג אחת. קייטרינג איכותי ממיטב חומרי הגלם, שירותי בר, שירותי מוזיקה והגברה, צוות מסור, אדיב ומקצועי, הקמת אוהלי זולה ללינה, סוכת גפנים קסומה, אינטימית ורומנטית וכמובן, מגוון יינות משובחים זוכי פרסים!

אירועים עסקיים
אירועי חברה | אירועי השקה | מופעים סגורים | אירועי קוקטייל
מתחם האירועים מכיל עד 2,500 והוא ניתן לתיכנון ועיצוב בהתאם לדרישות האירוע. אנו עורכים בו גם אירועים עסקיים ואירועי חברה. ניתן לקיים בו אירועים מכל הסוגים לרבות אירועים בהפקה חיצונית או בהפקה ע"י מפיק הבית של יקב בזלת הגולן. בנוסף, אנו מציעים ימי גיבוש מלאים מותאמים לצרכים שלכם.

לפרטים נוספים ותיאום פגישות, צרו עמנו קשר.

מה אפשר לעשות ליד יקב בזלת הגולן?

כפר אמנים אניעם במרכז הגולן- מדרחוב רומנטי ובו בתי מלאכה וגלריות, בתי קפה ומסעדות.

מסלול הבוסתנים (שמורת מצוקי האון)- מסלול קל ונעים הכולל נוף משגע לכנרת ומעיין סודי. המסלול מתחיל במצפה לשלום הסמוך לכפר חרוב- תצפית מרהיבה על הכנרת והרי הגליל. מהמצפה אפשר לצאת למסלול טיול קצר בשמורת טבע מצוקי האון, הכולל נביעות מים, בוסתני פרי ופריחות ייחודיות. המסלול מתחיל במדרגות שמשמאל למצפה ומסומן בכחול. המסלול מעגלי ואורכו כקילומטר.

נחל אל על- שמורת נחל אל על, אחת השמורות היפות בארץ, משתרעת סביב הנחל האיתן הדרומי ביותר בגולן. באביב המראות כאן מרהיבים ביופיים - גוונים של ירוק, ורוד, אדום, וכמובן השחור של סלעי הבזלת האופייניים לרמת הגולן. נחל אל על מתחתר בסלעי הבזלת בקניון עמוק ויפהפה ובו שני מפלים הנשפכים לבריכות עמוקות - המפל השחור והמפל הלבן.

נחל זוויתן- נחל איתן באזור רמת הגולן שאורכו כ־26 ק"מ. הנחל ניזון ממעיינות קטנים שזורמים לאפיקו בחלקו העליון. לכל אורכו מפלים קטנים ובריכות מים. מבריכת מים בראש מפל הזוויתן, בריכה שבה משושים גדולים. הנחל נשפך בסופו לנחל משושים.

ביקורות על יקב בזלת הגולן

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

מה כתבנו על יקב בזלת הגולן בבלוג?

לצערנו אין כרגע תוצאות
API key not valid, or not yet activated. If you recently signed up for an account or created this key, please allow up to 30 minutes for key to activate.

שעות פעילות

יום ראשון 10:00–18:00
יום שני 10:00–18:00
יום שלישי 10:00–18:00
יום רביעי 10:00–18:00
יום חמישי 10:00–18:00
יום שישי 10:00–18:00
יום שבת 10:00–18:00

איך מגיעים?

טלפון: 04-696-5010
האם את/ה בן/ת 18 לפחות?

אתר זה מיועד למשתמשים בגיל 18 ומעלה בלבד. בסגירת חלון זה והמשך גלישה באתר הנך מאשר/ת שאת/ה עומד/ת במגבלה זאת. אם טרם הגעת לגיל 18, אנו מבקשים ממך לצאת מן האתר באופן מיידי.

יש מצב שנוכל לתת לך הטבה שווה ממש :)

מצטרפים לניוזלטר (רשימת התפוצה שלנו) ומקבלים עדכונים על הטבות, מבצעים וטיפים שווים לפני כולם!

לא בקטע של ניוזלטר? אנחנו מקיימים מלא פעילויות גם בקבוצת הפייסבוק שלנו: הגרלות, הטבות והמלצות שוות! זה ממש קל וממש מהיר להצטרף, עדיין לא מאוחר 😎

רוצים לשלב בטיול שלכם חוויה נוספת? בקרו באתר שלנו לעגלות-קפה! ☕

יש מצב שיש לנו אחלה הטבה בשבילך!

איך מקבלים? משאירים לנו כתובת מייל ושם, אנחנו נדאג לשאר. לפעמים יש לנו הטבות ייחודיות גם עבור יקבים אחרים אז שווה להשאר מעודכנים.

דילוג לתוכן