Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Filter by Categories
המלצות
כללי

הכל על יקב בן חיים

דירוג של 0 ביקורות:
0.0/5

(דרג/י)

כתובת: יקב בן-חיים

אתר כל יקב אוסף מידע על יקבים ברחבי הארץ ומציג אותם בצורה מרוכזת, נוחה וברורה. עם זאת, אתר כל יקב אינו מהווה אתר רשמי של מי מהיקבים שמופיעים באתר ולכן, רמת הדיוק של התוכן יכולה ללקות בחסר. לפני שמחליטים לאן נוסעים, יש להתעדכן בנכונות הפרטים מול היקב עצמו.

שיתוף:

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ

קצת על יקב בן חיים

יקב בן-חיים הנו יקב בוטיק משפחתי הממשיך מסורת גידול יין שהחלה ע”י אבות המשפחה לפני שישה דורות, מאז 1932.
מייסדי היקב: רות ואלי בן-חיים.
יינן ראשי: איתי בן-חיים.

את האהבה ליין ולעשייתו, קיבלנו מאבות המשפחה שעסקו בשמך דורות רבים ביצור חביות יין באזור קוטנר ברומניה, ואז קום המדינה- בישראל. כאשר עלו לישראל, הקימו במגדל העמק את המפעל הראשון בארץ לייצור חביות יין מעץ אלון. אלי בן-חיים החל לעבוד במפעל זה כעוזר חבתן, שם ספג את האהבה לחביות היין וירש את סודות המקצוע של גידול היין בחביות.

בשנת 1970 הקימו רות ואלי בן-חיים בביתם שברמת חן, יקב ביתי, ולאחר 27 בצירים החליטו לייסד יקב בוטיק.  כעבור זמן קצר הועבר היקב לכפר אז”ר, ולאחר מכן לרמת השרון. במרתף הבית של המשפחה שמור אוסף של 46 שנות בציר.

כשרות למהדרין- החל משנת 2001, כל יינות היקב כשרים למהדרין, לפסח ולכל ימות השנה, לא מבושלים ובפיקוח הרבנות המקומית, בד”ץ בית יוסף ובד”ץ מחזיקי הדת (בעל”ז).

מה מיוחד ביקב בן חיים?

מסורת שישי- הצטרפו אלינו לאירוח הקיץ של היקב - על הגג ברעננה

מזה 10 שנים שאנו מקיימים את מסורת קבלת השבת המוזיקלית ביקב – וכולם מוזמנים.

יום שישי ביקב הוא היום השמח ביותר, בו היקב מתפקד בסגנון “בית פתוח” המזמין את כל המעוניין לשיח יין, טעימות, מוזיקה טובה ואווירה נעימה. היום נחלק לשניים: בשעות הבוקר מתקיימות טעימות יין והסברה והחל משעות הצהריים מתחילה קבלת השבת, היין מוזמן לשולחנות בבקבוקים או בכוסות, ניתן להוסיף גם גבינות, לחמים וממרחים, לשבת סביב החביות וספריות היין וליהנות מהמוזיקה המגוונת וגם מהסקסופון המתנגן ב LIVE מידי פעם.

טעימות- אנו מזמינים אתכם לטעימות יין והסברה אישית מידי שישי- בין השעות 10:00-12:00 בלבד, בהזמנה מראש בטופס מטה ואנו ניצור קשר לתאם  את הגעתכם.  הטעימות כוללות 3 סוגי יינות לטעימה, מגש גבינות משובחות, ירקות טריים וסלסילת בייגל וחמאה צרפתית.

קבלת שבת- מתקיימת כמסורת בכל שישי, החל מהשעה 12:30- אווירת היקב מתחלפת, המוזיקה מתנגנת מכל הסגנונות, הסקסופון מתלווה וניתן להזמין לשולחנכם ממגוון יינות היקב בבקבוקים או בכוסות ואף להוסיף מגש גבינות וירקות, לחמים טריים, ממרחים בטעמים וזיתים.

אירועים עיסקיים ופרטיים- שילוב של אווירה ומקום ייחודי ומוזיקה חיה על הסקסופון, הכול על גג עם נוף פנורמי במרכז הארץ.

למידע נוסף, שמירת מקומות ושאלות מוזמנים ליצור קשר:

טל. 03-534-6748  

 דוא”ל. benhaim@benhaim.co.il

מה אפשר לעשות ליד יקב בן חיים?

  • פארק עירוני כפר סבא
  • גן לאומי תל אפק
  • פארק ארץ הצבי
  • יער חורשים

ביקורות על יקב בן חיים

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

מה כתבנו על יקב בן חיים בבלוג?

המלצה על יקב משק אופיר

פוסט המלצה ג׳נגו בר יין

API key not valid, or not yet activated. If you recently signed up for an account or created this key, please allow up to 30 minutes for key to activate.

שעות פעילות

*זמנית היקב לא מארח ביקור קהל.

איך מגיעים?

טלפון: 03-534-6748
האם את/ה בן/ת 18 לפחות?

אתר זה מיועד למשתמשים בגיל 18 ומעלה בלבד. בסגירת חלון זה והמשך גלישה באתר הנך מאשר/ת שאת/ה עומד/ת במגבלה זאת. אם טרם הגעת לגיל 18, אנו מבקשים ממך לצאת מן האתר באופן מיידי.

יש מצב שנוכל לתת לך הטבה שווה ממש :)

מצטרפים לניוזלטר (רשימת התפוצה שלנו) ומקבלים עדכונים על הטבות, מבצעים וטיפים שווים לפני כולם!

לא בקטע של ניוזלטר? אנחנו מקיימים מלא פעילויות גם בקבוצת הפייסבוק שלנו: הגרלות, הטבות והמלצות שוות! זה ממש קל וממש מהיר להצטרף, עדיין לא מאוחר 😎

רוצים לשלב בטיול שלכם חוויה נוספת? בקרו באתר שלנו לעגלות-קפה! ☕

יש מצב שיש לנו אחלה הטבה בשבילך!

איך מקבלים? משאירים לנו כתובת מייל ושם, אנחנו נדאג לשאר. לפעמים יש לנו הטבות ייחודיות גם עבור יקבים אחרים אז שווה להשאר מעודכנים.

דילוג לתוכן