Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Filter by Categories
המלצות
כללי

הכל על יקב כרם מוסקט

דירוג של 2 ביקורות:
4.6/5

(דרג/י)

כתובת: יקב כרם מוסקט

אתר כל יקב אוסף מידע על יקבים ברחבי הארץ ומציג אותם בצורה מרוכזת, נוחה וברורה. עם זאת, אתר כל יקב אינו מהווה אתר רשמי של מי מהיקבים שמופיעים באתר ולכן, רמת הדיוק של התוכן יכולה ללקות בחסר. לפני שמחליטים לאן נוסעים, יש להתעדכן בנכונות הפרטים מול היקב עצמו.

שיתוף:

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ

קצת על יקב כרם מוסקט

כרם המוסקט שעל שמו היקב נמצא במשק של משה פארן במושב מישר, משה – חקלאי ואיש הייטק חבר לנתן ליפשיץ, יוצר סרטים ויינן וביחד הקימו יקב בוטיק קטן.

היקב מייצר יינות בלנד מורכבים בעיקר כי עבור היוצרים מכרם מוסקט היין הוא שפה. הכרמים ואזורי הגידול, זני הענבים ותהליכי הייננות הם כלי התקשורת שבעזרתו הם מבקשים להעביר את הסיפור שלהם לגביעי היין שבידי הצרכנים. למרות הכמויות הקטנות יחסית, אלפים בודדים של בקבוקים מידי שנה, החשיבה הייננית וגם מגוון החלקות, הזנים והתסיסות הם כמו של יקב גדול בהרבה.

הבציר הראשון של היקב היה בשנת 2015 שהייתה שנה הפכפכה, מסובכת ומאוד לא פשוטה: חמסינים קשים וסופות חול הרסניות. ובכל זאת בציר הענבים בזמן המתאים וטיפול מוקפד בתהליכי הייננות ביקב, הניבו יינות טובים מאוד כבר בשנה הראשונה. בשנים הבאות השתכלל היקב, השתפרה ההיכרות עם חלקות הענבים השונות ובעבודה מקצועית ויעילה נצבר ניסיון רב.

ביקב מתכוונים לשמור על המתכונת של הכנת היין, אבל להמשיך לעשות גם יינות ניסיוניים ולחפש כיוונים חדשים. הרעיון הוא להעמיק, להשתכלל, להשתפר ולספק ללקוחות יין איכותי וחוויה מיוחדת. כשהמבקרים טועמים מהיין, הם קולטים בחושיהם את המסרים הלא מילוליים שמרכיבים את הסיפור של היקב ואנשיו. הם זוכים לחוויה מיוחדת שמועצמת באווירה הכללית של חצר היקב ובמפגש עם היוצרים. ביקב אפשר להשיג גם שמן זית משובח, דבש איכותי ומיוחד ומוצרים נוספים.

היקב מתוכנן לגדול רק עוד קצת ולהישאר קטן איכותי ואינטימי. מקצוענות ומצוינות הן דרך פעולה יומיומית הרעיון הוא להעמיק, להשתכלל ולהשתפר. כאן שואפים גבוה ופועלים להכין יין איכותי מעניין ומיוחד.

מה מיוחד ביקב כרם מוסקט?

נשמח לארח אתכם בשבתות בין השעות 11:00 ל15:00.
אנא תאמו מראש את ביקורכם.
ביקורי קבוצות ואירועים מפרטיים (בכל ימי השבוע) יש לתאם מראש.

מה אפשר לעשות ליד יקב כרם מוסקט?

  • אגרונן - קטיף עצמי
  • תל קטרה
  • גבעות מרר
  • חוות הפסיפלורה

ביקורות על יקב כרם מוסקט

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

מה כתבנו על יקב כרם מוסקט בבלוג?

לצערנו אין כרגע תוצאות
API key not valid, or not yet activated. If you recently signed up for an account or created this key, please allow up to 30 minutes for key to activate.

שעות פעילות

יום ראשון סגור
יום שני סגור
יום שלישי סגור
יום רביעי סגור
יום חמישי סגור
יום שישי סגור
יום שבת 11:00–15:00

איך מגיעים?

טלפון: 054-422-8451
האם את/ה בן/ת 18 לפחות?

אתר זה מיועד למשתמשים בגיל 18 ומעלה בלבד. בסגירת חלון זה והמשך גלישה באתר הנך מאשר/ת שאת/ה עומד/ת במגבלה זאת. אם טרם הגעת לגיל 18, אנו מבקשים ממך לצאת מן האתר באופן מיידי.

יש מצב שנוכל לתת לך הטבה שווה ממש :)

מצטרפים לניוזלטר (רשימת התפוצה שלנו) ומקבלים עדכונים על הטבות, מבצעים וטיפים שווים לפני כולם!

לא בקטע של ניוזלטר? אנחנו מקיימים מלא פעילויות גם בקבוצת הפייסבוק שלנו: הגרלות, הטבות והמלצות שוות! זה ממש קל וממש מהיר להצטרף, עדיין לא מאוחר 😎

רוצים לשלב בטיול שלכם חוויה נוספת? בקרו באתר שלנו לעגלות-קפה! ☕

יש מצב שיש לנו אחלה הטבה בשבילך!

איך מקבלים? משאירים לנו כתובת מייל ושם, אנחנו נדאג לשאר. לפעמים יש לנו הטבות ייחודיות גם עבור יקבים אחרים אז שווה להשאר מעודכנים.

דילוג לתוכן