Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Filter by Categories
המלצות
כללי

הכל על יקב נטופה

דירוג של 0 ביקורות:
0.0/5

(דרג/י)

כתובת: יקב נטופה, ישראל

אתר כל יקב אוסף מידע על יקבים ברחבי הארץ ומציג אותם בצורה מרוכזת, נוחה וברורה. עם זאת, אתר כל יקב אינו מהווה אתר רשמי של מי מהיקבים שמופיעים באתר ולכן, רמת הדיוק של התוכן יכולה ללקות בחסר. לפני שמחליטים לאן נוסעים, יש להתעדכן בנכונות הפרטים מול היקב עצמו.

שיתוף:

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ

קצת על יקב נטופה

יקב נטופה הוקם בשנת 2006 מתוך תשוקה גדולה ליין, לאהבת הארץ, ליצירה ולעבודת האדמה. אנו מציעים יינות איכות אלגנטיים, המתאפיינים בגוף מעודן, ניחוחות וטעמים מורכבים. כרמי היקב, שוכנים למרגלות הר תבור בליבו של הגליל התחתון ובהם מגוון זני ענבים: סירה, מורבדרה, גרנאש, טמפרניו, טוריגה נסיונל, שאנין בלאן ורוסאן. טרואר ייחודי זה הינו סביבה אידיאלית עבור התפתחותם של זנים ים תיכוניים אלו ותורם רבות למיצוי איכויות ותכונות הפרי. אמונים על מלאכת המחשבת והיצירה הם היינן פייר מיודובניק שבאמתחתו שנים רבות של ייצור יין בצרפת, ספרד ופורטוגל וויצחק תור, אשר חי ונושם את הכרמים ואת ארץ ישראל מזה שנים רבות. שני חברים אלו ואחרים מחברים בידיהם את הרצון ליצור יין ישראלי מעולה תוך שילוב של עבודת כפיים בארץ ישראל.

יקב נטופה רואה עצמו כמקום של אנשים שאוהבים. אוהבים יין, אוהבים אנשים, אוהבים לארח ואוהבים לחיות. אנו גאים במשפחה שלנו ונהנים לחלוק את ימינו (וגם את לילותינו) עם הקבוצה האדירה הזו. אם היינו מציגים את התמונות של כל השותפים לדרך ולעשייה שלנו, היינו נדרשים לדף שאורכו אין-סופי, ואנו אסירי תודה על כך. להלן טעימה…

מה מיוחד ביקב נטופה?

"שפת היין" - חווית חיבור היין למנה- הפעילות נבנתה בשיתוף שף יניב גור אריה במחשבה להעניק לאורח חוויה ייחודית, מהנה, ומלמדת כאחד. כך נולדה ארוחת טעימות-ביס לצד טעימת יינות היקב – שילוב טעמים המוליד חוויה של טעם, והבנה לעומק של מושגי עולם היין.

האורח נחשף למושגים ששמע אך טרם הבין: פירותיות, עשבוניות, אגוזיות, אדמה, תבלינים, עישון וקליה.
כל אורח יכול להזמין את החוויה ולטעום חמישה סוגי יינות עם מנות ביס המתאימות להם, לקבל הסבר ולהבין לאורך התהליך מה משמעות המושגים – וכך כל אחד יכול להבין את שפת היין.

אירוח באס גליל - האירוח כולל 5 סוגי טעימות יין. מוגש בליווי גבינות ממחלבת ברקנית, שמן זית של ריש לקיש, זיתים, מטבלים משתנים, פירות עונתיים, אגוזים ולחם כפרי מהתנור.

טעימת יינות פרמיום נטופה - טעימה מקצועית ומרתקת המשלבת חמישה יינות איכות – כולל מתיישנים נדירים ממרתף היקב. הטעימה מוגשת בליווי מנות ביס מותאמות או בליווי פלטת גבינות עשירה.

מה אפשר לעשות ליד יקב נטופה?

קרני חיטין, הר תורען, מצוק ארבל, מוזיאון גולני.

ביקורות על יקב נטופה

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

מה כתבנו על יקב נטופה בבלוג?

לצערנו אין כרגע תוצאות
API key not valid, or not yet activated. If you recently signed up for an account or created this key, please allow up to 30 minutes for key to activate.

שעות פעילות

ראשון: 10:00-17:00

שני: 10:00-17:00

שלישי: 10:00-17:00

רביעי: 10:00-17:00

חמישי: 10:00-17:00

שישי: 10:00-17:00

שבת סגור

איך מגיעים?

טלפון: 04-678-6454
האם את/ה בן/ת 18 לפחות?

אתר זה מיועד למשתמשים בגיל 18 ומעלה בלבד. בסגירת חלון זה והמשך גלישה באתר הנך מאשר/ת שאת/ה עומד/ת במגבלה זאת. אם טרם הגעת לגיל 18, אנו מבקשים ממך לצאת מן האתר באופן מיידי.

יש מצב שנוכל לתת לך הטבה שווה ממש :)

מצטרפים לניוזלטר (רשימת התפוצה שלנו) ומקבלים עדכונים על הטבות, מבצעים וטיפים שווים לפני כולם!

לא בקטע של ניוזלטר? אנחנו מקיימים מלא פעילויות גם בקבוצת הפייסבוק שלנו: הגרלות, הטבות והמלצות שוות! זה ממש קל וממש מהיר להצטרף, עדיין לא מאוחר 😎

רוצים לשלב בטיול שלכם חוויה נוספת? בקרו באתר שלנו לעגלות-קפה! ☕

יש מצב שיש לנו אחלה הטבה בשבילך!

איך מקבלים? משאירים לנו כתובת מייל ושם, אנחנו נדאג לשאר. לפעמים יש לנו הטבות ייחודיות גם עבור יקבים אחרים אז שווה להשאר מעודכנים.

דילוג לתוכן