Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Filter by Categories
המלצות
כללי

הכל על יקב קלע דוד

דירוג של 0 ביקורות:
0.0/5

(דרג/י)

כתובת: יקב קלע דוד

אתר כל יקב אוסף מידע על יקבים ברחבי הארץ ומציג אותם בצורה מרוכזת, נוחה וברורה. עם זאת, אתר כל יקב אינו מהווה אתר רשמי של מי מהיקבים שמופיעים באתר ולכן, רמת הדיוק של התוכן יכולה ללקות בחסר. לפני שמחליטים לאן נוסעים, יש להתעדכן בנכונות הפרטים מול היקב עצמו.

שיתוף:

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ

קצת על יקב קלע דוד

במהלך לימודי הווטרינריה בבולוניה איטליה, החל ד"ר עמוס ברזילי לרקום חלום על חווה חקלאית. באיטליה נחשף לתעשייה ביתית של ייצור יין ולמסורת חקלאית ותרבות בה כל אחד מייצר ומשווק את תוצרתו. בשובו לארץ קנה משק במושב גבעת ישעיהו בחבל עדולם, נטע כרמי יין וזיתים, תחת ידיו הפך מבנה האבן להעתק מרשים של חווה איטלקית עתיקה ובה היקב המשקיף אל נוף כרמי הענבים.

עמוס מייצר יינות לבנים מסוג ויוניה ושרדונה יבש וחצי יבש ויינות אדומים משובחים מהזנים פטיט סירה ומרלו, מענבים הגדלים ומטופחים באופן עצמי.בנוסף מייצר עמוס גבינות בשלות וארומטיות כגון גרוייר, מאסדם, קאשקאבל, בלפאזה, פקורינו, וגבינות נוספות המיוצרות מחלב עיזים וכבשים מובחר.

היקב נוסד בשנת 1992.
היקב מייצר כ- 6000 בקבוקים .

מה מיוחד ביקב קלע דוד?

מה אפשר לעשות ליד יקב קלע דוד?

גן לאומי בית גוברין- הגן הלאומי בית גוברין-מרשה הוא לב לבה של "ארץ אלף המערות". הגן מציג פלא אדריכלי קדום, אינספור מערות שנועדו למגוון רחב של שימושים, אמפיתאטרון שלם מהתקופה הרומית ושרידים מרשימים של מבצר ושל כנסייה מהתקופה הצלבנית.

מערת הנטיפים- בשמורה שטח חורש טבעי נרחב ומערת הנטיפים הגדולה והיפה במערות הארץ. הכניסה לבטן האדמה מאפשרת ביקור בעולם אגדות קסום ומופלא של פסלי אבן מעשה ידי הטבע. נטיפים וזקיפים בשלל צורות מעוררים את דמיונם של גדולים וקטנים ומבטיחים חוויה מרהיבה.

פארק עדולם- בשפלת יהודה, בין עצי חורש, משמרת שמורת טבע חורש עדולם אתרי עתיקות, בהם מערות קולומבריה, מחילות מסתור מימי מרד בר-כוכבא, וכן שרידי מבנים ומתקנים חקלאיים חצובים בסלע.

פארק בריטניה- פארק בריטניה הוא יער ואתר נופש שפותח על ידי הקרן הקיימת לישראל. הפארק נמצא באזור שפלת יהודה.

ביקורות על יקב קלע דוד

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

מה כתבנו על יקב קלע דוד בבלוג?

לצערנו אין כרגע תוצאות
API key not valid, or not yet activated. If you recently signed up for an account or created this key, please allow up to 30 minutes for key to activate.

שעות פעילות

יום ראשון סגור
יום שני סגור
יום שלישי סגור
יום רביעי סגור
יום חמישי סגור
יום שישי סגור
יום שבת 9:30–15:00

איך מגיעים?

טלפון: 0547250905
האם את/ה בן/ת 18 לפחות?

אתר זה מיועד למשתמשים בגיל 18 ומעלה בלבד. בסגירת חלון זה והמשך גלישה באתר הנך מאשר/ת שאת/ה עומד/ת במגבלה זאת. אם טרם הגעת לגיל 18, אנו מבקשים ממך לצאת מן האתר באופן מיידי.

יש מצב שנוכל לתת לך הטבה שווה ממש :)

מצטרפים לניוזלטר (רשימת התפוצה שלנו) ומקבלים עדכונים על הטבות, מבצעים וטיפים שווים לפני כולם!

לא בקטע של ניוזלטר? אנחנו מקיימים מלא פעילויות גם בקבוצת הפייסבוק שלנו: הגרלות, הטבות והמלצות שוות! זה ממש קל וממש מהיר להצטרף, עדיין לא מאוחר 😎

רוצים לשלב בטיול שלכם חוויה נוספת? בקרו באתר שלנו לעגלות-קפה! ☕

יש מצב שיש לנו אחלה הטבה בשבילך!

איך מקבלים? משאירים לנו כתובת מייל ושם, אנחנו נדאג לשאר. לפעמים יש לנו הטבות ייחודיות גם עבור יקבים אחרים אז שווה להשאר מעודכנים.

דילוג לתוכן