Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Filter by Categories
המלצות
כללי

יקב אלונה בגבעת נילי

עם נוף ירוק שמשקיף אל עבר עמק אלונה וסיפור משפחתי ומקומי מרתק, תהנו מחווית יין מדהימה. יקב בוטיקי משפחתי ואותנטי שיש לו הרבה מה להציע!

הגעתי ביום שבת לכיוון שעות הצהריים וקיבל אותי מנהל היקב המקסים שלהם שהציע לי כמה מסלולים, אבל תאמינו לי כדאי לכם לסמוך עליו.

אז בחרתי במסלול טעימות יין ופלטת גבינות ובאמת שאין מילים לתאר את השפע והטעם! המטבח של יקב אלונה נקרא מטבח קצה, כלומר מאכלים בעבודת יד. אז קיבלנו סלסלת לחמים מפנקת, 4 סוגי גבינות, קצת פירות מפוזרים ומטבלים בכל מיני צבעים.

היקב מגדל סוגים שונים של זני ענבים, ביניהם שיראז, קריניאן, פרנץ׳ קולומבר, גרנאש נואר ועוד. ובכולם ללא יוצא מן הכלל, התאהבתי! אבל, מנצח יש רק אחד, אז המלצה שלי תבקשו לשפוך עוד קצת מהרוזה לכוס 😉

יקב אלונה

השירות ביקב היה 5 כוכבים. הפתיחה של הטעימות החלה בהצגת היקב וההיסטוריה שלו (ידעתם שבגבעת נילי היה פעם ים?!) ובכל פעם שסיימנו את הטעימה ידעו לבוא בול בזמן ולמלא לנו את הכוס בטעימה הבאה. גם ההסברים על היינות והטעמים היו מעניינים וברורים גם עבור אנשים שלא כל כך מבינים בתחום.

לסיכום, אני ממליצה לכם להגיע ליקב האותנטי הזה ולהנות מחוויית יקבים אמיתית!

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

האם את/ה בן/ת 18 לפחות?

אתר זה מיועד למשתמשים בגיל 18 ומעלה בלבד. בסגירת חלון זה והמשך גלישה באתר הנך מאשר/ת שאת/ה עומד/ת במגבלה זאת. אם טרם הגעת לגיל 18, אנו מבקשים ממך לצאת מן האתר באופן מיידי.

יש מצב שנוכל לתת לך הטבה שווה ממש :)

מצטרפים לניוזלטר (רשימת התפוצה שלנו) ומקבלים עדכונים על הטבות, מבצעים וטיפים שווים לפני כולם!

לא בקטע של ניוזלטר? אנחנו מקיימים מלא פעילויות גם בקבוצת הפייסבוק שלנו: הגרלות, הטבות והמלצות שוות! זה ממש קל וממש מהיר להצטרף, עדיין לא מאוחר 😎

רוצים לשלב בטיול שלכם חוויה נוספת? בקרו באתר שלנו לעגלות-קפה! ☕

דילוג לתוכן