Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Filter by Categories
המלצות
כללי

יתרונות וחסרונות של מקרר יין מובנה (built-In)

אם אתם אוהבים יין, יכול להיות שאתם שוקלים לקנות מקרר יין מובנה או בילט אין בלעז. מקררי יין אלו הופכים לפופולריים להפליא, במיוחד עבור אנשים שגרים בחללים קטנים. הם יקררו את היין שלכם לטמפרטורת ההגשה הנכונה, והם יכולים להשתלב כמעט בכל מקום בבית שלכם, מה שאומר שתמיד יהיה לכם יין בעל טעם נפלא בהישג יד. יחד עם זאת, האם מקרר מובנה מתאים לכם? כדי להחליט עליכם לבחון את היתרונות והחסרונות. 

יתרון: אחסון יין בטמפרטורה האידיאלית

טמפרטורת ההגשה של היין חשובה להפליא מכיוון שהיא מאפשרת לטעם ולמרקם של היין לעלות אל פני השטח. מקרר יין built-In מאפשר לכם לשלוט בטמפרטורת היין בקלות, כאשר יש דגמים מתקדמים המאפשרים לכם לאחסן יחד באותו מקרר יינות שנועדו להיות מאוחסנים בטמפרטורות שונות, כמו למשל יין אדום ויין לבן.

חיסרון: העלות

מקרר יין מובנה דורש השקעה. אם התקציב שלכם מוגבל, אז האלטרנטיבה תהיה מקרר יין עצמאי שמחירו נמוך יותר. לא משנה באיזו אפשרות תבחרו, חשבו על קניית מקרר יין כהשקעה לבית שלכם ולא פחות חשוב, כהשקעה בתחביב שתיית היין שלכם. ייתכן שתצטרכו להתפשר, אולם יש הרבה אפשרויות ונקודות מחיר לבחירה. 

יתרון: הרבגוניות של מקרר יין מובנה

יתרון נוסף של מקרר יין built-In הוא הרבגוניות שלו, מה שאומר שהוא יכול לשמש אתכם גם לאחסון מוצרים אחרים מלבד יין. הטמפרטורות של מקרר יין יהיו מושלמות גם לאחסון משקאות נוספים, או מזונות שמשלימים את היין שלכם כמו למשל פירות, שוקולד, גבינות ואפילו שמן זית. מקררי יין בילד אין יהיו תמיד מקררי יין הבנויים ממדחס בשל העובדה שהם צריכים לתת תפוקה גדולה.

חיסרון: חוסר ניידות

חיסרון נוסף של מקרר יין בילט-אין הוא העובדה שהוא לא נייד. מקרר יין עצמאי ניתן להזיז ממקום למקום ברחבי הבית בקלות, עם זאת מקרר מובנה מעוגן במקום, כך שאתם אי פעם תחליטו לעבור דירה, המקרר המובנה יישאר מאחור, וגם אם תחליטו על שיפוץ, יהיה עליכם לקחת את מקרר היין בחשבון. 

יתרון: המראה האלגנטי של מקרר יין מובנה

יש משהו מדהים במקרר יין מובנה והדגמים של היום כוללים אפקטים שהופכים את תצוגת היין לאלגנטית להפליא. עם אורות חיישני תנועה, אפקטים קוליים, מדפים מעוצבים, מסכי תצוגה דיגיטליים ועוד, מקרר יין בילט-אין הוא תוספת נהדרת לכל מטבח, והוא ירשים את כל מי שמגיע אליכם!

חסרון: התחזוקה של מקרר יין מובנה

כל מכשיר דורש תחזוקה בשלב כזה או אחר. כדי שמקרר היין שלכם ימשיך לפעול בצורה חלקה, עליכם לנקות אותו אחת לתקופה. על מנת לעשות זאת, תצטרכו לנתק אותו מהחשמל, לשלוף את כל בקבוקי היין החוצה ולאחסן אותם בינתיים בחלל חשוך וקריר. יש לבדוק שאין אזורים שקפאו או שהצטברה בהם לחות, ולאחר מכן לנקות את המקרר. לאחר חיבור המקרר לחשמל, יש לאפשר לו להתקרר עד לטמפרטורה הנכונה לפני שמחזירים את בקבוקי היין. מכיוון שטרם המציאו מקררי יין שמנקים את עצמם, יהיה עליכם לעשות זאת, אך נסו לדמיין עד כמה יוקרתיים בקבוקי היין שלכם יראו בתוך מקרר שזה עתה נוקה. 

ולסיכום, אם אתם מחפשים מקרר יין , יש לכם מגוון עצום של מוצרים המאפשרים לכם להתאים את חוויית קירור היין לצרכים האישיים שלכם, ובכלל זה תוכלו ליהנות משלל מקררים מובנים בטווח רחב של מחירים שישתלבו עם העיצוב, ויעניקו לכם פתרון קירור ושימור יין מיטבי, מבלי לתפוס שטח רצפה!

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

האם את/ה בן/ת 18 לפחות?

אתר זה מיועד למשתמשים בגיל 18 ומעלה בלבד. בסגירת חלון זה והמשך גלישה באתר הנך מאשר/ת שאת/ה עומד/ת במגבלה זאת. אם טרם הגעת לגיל 18, אנו מבקשים ממך לצאת מן האתר באופן מיידי.

יש מצב שנוכל לתת לך הטבה שווה ממש :)

מצטרפים לניוזלטר (רשימת התפוצה שלנו) ומקבלים עדכונים על הטבות, מבצעים וטיפים שווים לפני כולם!

לא בקטע של ניוזלטר? אנחנו מקיימים מלא פעילויות גם בקבוצת הפייסבוק שלנו: הגרלות, הטבות והמלצות שוות! זה ממש קל וממש מהיר להצטרף, עדיין לא מאוחר 😎

רוצים לשלב בטיול שלכם חוויה נוספת? בקרו באתר שלנו לעגלות-קפה! ☕

דילוג לתוכן