Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Filter by Categories
המלצות
כללי

הכל על יקב הרי גליל

דירוג של 0 ביקורות:
0.0/5

(דרג/י)

כתובת: יראון, ישראל

אתר כל יקב אוסף מידע על יקבים ברחבי הארץ ומציג אותם בצורה מרוכזת, נוחה וברורה. עם זאת, אתר כל יקב אינו מהווה אתר רשמי של מי מהיקבים שמופיעים באתר ולכן, רמת הדיוק של התוכן יכולה ללקות בחסר. לפני שמחליטים לאן נוסעים, יש להתעדכן בנכונות הפרטים מול היקב עצמו.

שיתוף:

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ

קצת על יקב הרי גליל

בגליל העליון, סמוך לקיבוץ יראון גילנו את יופיו של מפגש משוחרר עם הטבע. חווית המפגש הזו הולידה יקב חופשי ויצירתי בגישה ובעשייה שלו. אנו פועלים עם הטבע ויוצרים יחסים ברי קיימא עם האדמה והכרמים הצומחים מתוכה. חשוב לנו לשמור על הקיים. לתת לחיים בסביבה לשרות. לתת חזרה.

בגליל העליון, סמוך לקיבוץ יראון גילנו את יופיו של מפגש משוחרר עם הטבע. חווית המפגש הזו הולידה יקב חופשי ויצירתי בגישה ובעשייה שלו. אנו פועלים עם הטבע ויוצרים יחסים ברי קיימא עם האדמה והכרמים הצומחים מתוכה. חשוב לנו לשמור על הקיים. לתת לחיים בסביבה לשרות. לתת חזרה.

יקב בר קיימא

"העתיד שלנו ושל הדורות הבאים טמון בידינו, וזאת לא קלישאה, אנו נמצאים במקום ובזמן שבו אנו יכולים להשפיע כדי לשפר את איכות חיינו ואיכות ילדינו".

מתוך תפיסה זאת, יקב הרי גליל לקח על עצמו פרויקטים להובלת חזון הבר־קיימא כדרך חיים ביקב, בכרמים ובסביבה החברתית. אין ספק, שכארגון שחי ומתפרנס מאוצרות הטבע כמקור לחומר גלם מהותי, אך טבעי הוא לנסות לעשות את המקסימום כדי לשמור עליו, חי, בריא, חיוני ולאורך זמן.

מאז החל תהליך הטמעת תפיסת הבר-קיימא ביקב הרי גליל, אנחנו לא שוקטים על השמרים וממשיכים לחדש בפעולות ברוח סביבתית וחברתית כגון: מערכת חשמל סולארית על גג היקב, מערכת לטיפול במי שפכים, סולר מוחלף באנרגיה סולארית ועוד

מה מיוחד ביקב הרי גליל?

חווית טוסקנה- יקב הרי גליל מזמין אתכם לחוויה אחרת. טיול סוסים במשך שעה ברכס רמים עם נוף מהפנט לרמת הגולן, עמק החולה והחרמון ברקע. לאחר הטיול תיפרדו מהסוסים ותתחילו את חווית היין. ביקב הרי גליל תצאו לסיור מודרך בין מיכלי הנירוסטה וחביות העץ. את הסיור תסיימו עם טעימת פרמיום ממגוון סדרות היקב בליווי גבינות גליליות, ממרחים מקומיים ולחם. כל זה במרפסת היקב עם הנוף המשגע שלנו. מחיר החוויה – 530 ₪ לזוג. החוויה היא עד 4 משתתפים. **בתיאום מראש מול מרכז המבקרים 046868748.

סיור בין הכרם והיקב- החבילה כוללת סיור פרטי ייחודי המאפשר לפגוש נופים מרהיבים, כרמים והרבה יין טוב. הסיור מתחיל בכרם מתתיהו לקבלת פנים קלה, סיור בין שורות הגפנים והסבר על חקלאות ברת קיימא וממשיך ליקב שם יהינו המשתתפים מחמש טעימות יין לצד פלטת גבינות עשירה מחיר הסיור- 195₪ למשתתף, בתאום מראש לבלד.

סיור VIP- חוויה הכוללת סיור פרטי עם מדריך צמוד, טעימת פרימיום של 5 יינות משובחים לצד פלטת גבינות עשירה ומגוונת. מחיר הסיור- 130 ₪ לאדם בתיאום מראש בלבד

חוויה רומנטית- מרכז המבקרים של יקב הרי גליל תוכלו להזמין חבילה רומנטית הכוללת ,סיור מודרך וטעימות יין, עיסוי זוגי מפנק בפינה קסומה בלב הטבע (תלוי במזג האוויר), ארוחה זוגית קלה ויין במרפסת היקב מול נוף עוצר נשימה. אורך החבילה: כשעתיים וחצי מחיר לחבילה זוגית: 750 ₪ *הרשמה בתיאום מראש

אירועים- ביקב ניתן לקיים מפגשים, הרצאות, סדנאות, כנסים וישיבות בשילוב גבינות, ארוחות ויין. במבנה היקב- חדר ישיבות, מרפסת עם נוף גלילי עוצר נשימה, מרפסת מקורה ועוד. פינת עץ האלון- פינה ירוקה בכניסה ליקב השוכנת בלב מטעי קיווי, אשר בה נפגוש את עץ האלון העתיק והמרשים בן מאות שנים הנותן צל שקט ושלווה. במקום ניתן ליהנות מאירועים אינטימיים, ייחודיים, לקבוצות שמחפשים מקום מיוחד ואחר בטבע.

מה אפשר לעשות ליד יקב הרי גליל?

אגם חי יראון, צוק מנרה, נחל דישון, הר מירון.

ביקורות על יקב הרי גליל

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

מה כתבנו על יקב הרי גליל בבלוג?

רשת חינאווי Wine & More תקיים בסניף הרצליה פיתוח פסטיבל יין חופשי, בהשתתפות יקבים מקומיים ובינלאומיים

ערב יין עם רוני כהן ארזי הייננית הצעירה והמבטיחה של יקב טרה נובה

המלצה על יקב משק אופיר

API key not valid, or not yet activated. If you recently signed up for an account or created this key, please allow up to 30 minutes for key to activate.

שעות פעילות

ראשון: 09:00-17:00

שני: 09:00-17:00

שלישי: 09:00-17:00

רביעי: 09:00-17:00

חמישי: 09:00-17:00

שישי: 09:00-16:00

שבת סגור

איך מגיעים?

טלפון: 04-686-8748
האם את/ה בן/ת 18 לפחות?

אתר זה מיועד למשתמשים בגיל 18 ומעלה בלבד. בסגירת חלון זה והמשך גלישה באתר הנך מאשר/ת שאת/ה עומד/ת במגבלה זאת. אם טרם הגעת לגיל 18, אנו מבקשים ממך לצאת מן האתר באופן מיידי.

יש מצב שנוכל לתת לך הטבה שווה ממש :)

מצטרפים לניוזלטר (רשימת התפוצה שלנו) ומקבלים עדכונים על הטבות, מבצעים וטיפים שווים לפני כולם!

לא בקטע של ניוזלטר? אנחנו מקיימים מלא פעילויות גם בקבוצת הפייסבוק שלנו: הגרלות, הטבות והמלצות שוות! זה ממש קל וממש מהיר להצטרף, עדיין לא מאוחר 😎

רוצים לשלב בטיול שלכם חוויה נוספת? בקרו באתר שלנו לעגלות-קפה! ☕

יש מצב שיש לנו אחלה הטבה בשבילך!

איך מקבלים? משאירים לנו כתובת מייל ושם, אנחנו נדאג לשאר. לפעמים יש לנו הטבות ייחודיות גם עבור יקבים אחרים אז שווה להשאר מעודכנים.

דילוג לתוכן