Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Filter by Categories
המלצות
כללי

הכל על יקב קלו דה גת

דירוג של 0 ביקורות:
0.0/5

(דרג/י)

כתובת: קלו דה גת

אתר כל יקב אוסף מידע על יקבים ברחבי הארץ ומציג אותם בצורה מרוכזת, נוחה וברורה. עם זאת, אתר כל יקב אינו מהווה אתר רשמי של מי מהיקבים שמופיעים באתר ולכן, רמת הדיוק של התוכן יכולה ללקות בחסר. לפני שמחליטים לאן נוסעים, יש להתעדכן בנכונות הפרטים מול היקב עצמו.

שיתוף:

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ

קצת על יקב קלו דה גת

הסיפור שלנו
יקב קלו דה גת שוכן על מורדות הרי יהודה וכרמיו נושקים לעמק איילון. בגבעות המשתפלות אל העמק גודלו ענבים במשך אלפי שנים, גת קדומה בת למעלה מ-3000 שנה נמצאת בשטח היקב. שילוב בין שכבת אדמה דקה המכסה אבן גיר ומיקרו אקלים יוצא דופן, מאפשרים גידול ענבי יין באיכות גבוהה במיוחד.

היקב
בשנת 1998 קיבוץ הראל, בשיתוף עם איל רותם, שיפצו מבנה ערבי ישן ששימש כמפקדתו של יצחק רבין במבצע הראל וסביבו נטעו הכרמים ונבנה מבנה היקב. זני הגפנים שנטעו כוללים, קברנה סובניון, מרלו, פטיט ורדו, סירה ושרדונה. זני הענבים הותאמו לחלקות השונות לאחר בדיקה ובחינה של התאמת תנאי הקרקע והאקלים לכל זן וזן.

אזור הגידול
בקלו דה גת אנו מנצלים את השמרים הטבעיים המצויים בגפנים שלנו לשם התססה, ולכן הופך טעמו של היין לעשיר ומורכב, ובכך מבטא במלואו את ייחודו של הטרואר, אזור הגידול, שלנו.

מה מיוחד ביקב קלו דה גת?

סיור טעימות
אתם מוזמנים לבקר אצלנו ביקב, להכיר את המסלול שעוברים הענבים מן הכרם ועד לבקבוק. הסיור החווייתי יאפשר לכם לגלות חלק מהסודות של היין המיוחד של קלו דה גת.

הביקור מתחיל במרכז המבקרים שלנו, בית עתיק ומשוחזר בעל מרפסת הפונה לעבר הכרם הראשון נטענו. תחילה נספר לכם קצת על ההיסטוריה של היקב. לאחר מכן נלך ליקב עצמו בו נספר לכם על תהליכי התסיסה וייצור היינן.

לאחר הסיור נעבור לטעימה מיינות היקב בליווי כיבוד טבעוני ומיוחד. בסיום ניתן יהיה לרכוש יינות בחנות היקב הכוללת את המגוון הידוע של יינות היקב וגם מהדורות מיוחדות של יינות יחודיים.

משך הסיור והטעימות כשעה וחצי.
הטעימה כוללת 4 מיינות היקב, 2 לבנים, 2 אדומים ובנוסף יין מסדרת הדגל של היקב, סיקרא, מחירה 150₪ למשתתף.

מה אפשר לעשות ליד יקב קלו דה גת?

יער אשתאול- יער אשתאול הוא יער בסמוך למושב אשתאול, הנמצא ממערב לירושלים, חלק מפארק יצחק רבין. היער ניטע על ידי גרעין התיישבות של עולי תימן וקרן קיימת לישראל. הגישה ליער היא מכביש הגבורה, צומת שמשון - צומת נחשון.

יער חולדה- ער חולדה הנקרא גם יער הרצל, נמצא מזרחית לקיבוץ חולדה. היער ניטע לראשונה בשנת 1907 סביב חולדה הישנה לזכרו של בנימין זאב הרצל, חוזה מדינת היהודים שנפטר בשנת 1904.

גבעת הרקפות - טל שחר

ביקורות על יקב קלו דה גת

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

מה כתבנו על יקב קלו דה גת בבלוג?

רשת חינאווי Wine & More תקיים בסניף הרצליה פיתוח פסטיבל יין חופשי, בהשתתפות יקבים מקומיים ובינלאומיים

API key not valid, or not yet activated. If you recently signed up for an account or created this key, please allow up to 30 minutes for key to activate.

שעות פעילות

*בתיאום מול היקב

איך מגיעים?

טלפון: 02-999-3505
האם את/ה בן/ת 18 לפחות?

אתר זה מיועד למשתמשים בגיל 18 ומעלה בלבד. בסגירת חלון זה והמשך גלישה באתר הנך מאשר/ת שאת/ה עומד/ת במגבלה זאת. אם טרם הגעת לגיל 18, אנו מבקשים ממך לצאת מן האתר באופן מיידי.

יש מצב שנוכל לתת לך הטבה שווה ממש :)

מצטרפים לניוזלטר (רשימת התפוצה שלנו) ומקבלים עדכונים על הטבות, מבצעים וטיפים שווים לפני כולם!

לא בקטע של ניוזלטר? אנחנו מקיימים מלא פעילויות גם בקבוצת הפייסבוק שלנו: הגרלות, הטבות והמלצות שוות! זה ממש קל וממש מהיר להצטרף, עדיין לא מאוחר 😎

רוצים לשלב בטיול שלכם חוויה נוספת? בקרו באתר שלנו לעגלות-קפה! ☕

יש מצב שיש לנו אחלה הטבה בשבילך!

איך מקבלים? משאירים לנו כתובת מייל ושם, אנחנו נדאג לשאר. לפעמים יש לנו הטבות ייחודיות גם עבור יקבים אחרים אז שווה להשאר מעודכנים.

דילוג לתוכן