רשימת יקבים מתאימים לאירועים - מעודכן ל-2023

יקב יערה

דירוג לפי 10 ביקורות:
4.7/5
כרמי יוסף

מתאים לאירועים

יקב יערה בכרמי יוסף הוא יקב בוטיק קטן שהוקם ומנוהל על ידי הדר ושמוליק עובדיה. שמוליק, היינן חיפש עיסוק לנשמה והגיע לקורס ייצור יין לחובבים, מכאן המשיך ללימודי ייננות מורחבים. יקב יערה מייצר יינות אדומים בלבד מזנים שונים כמו מלבק, שיראז, קברנה סוביניון ובלנדים שונים בתסיסה משותפת.

יקבי גוש עציון

דירוג לפי 0 ביקורות:
0.0/5
צומת הגוש, אלון שבות

מתאים לאירועים

יקב מומלץ

יקב גוש עציון הוא יקב בוטיק משפחתי ישראלי השוכן ליד אלון שבות. בצמוד ליקב נמצא מרכז מבקרים. יקב גוש עציון נוסד בחילת שנות התשעים כיקב משפחתי על ידי שרגא רוזנברג ואשתו תמר רוזנברג.

יקב פאר

דירוג לפי 0 ביקורות:
0.0/5
טל שחר

מתאים לאירועים

יקב מומלץ

יקב פאר הוא יקב בוטיק שהוקם בשנת 2014 במושב טל שחר שבעמק שורק. העמק הוא ערש תרבות היין עוד מימי המקרא, ומתקיימת בו תעשיית יין מפוארת שפורחת כיום בכל אזור מטה יהודה. אנחנו מייצרים יין ייצרי ויצירתי, מלמדים את מסורת ייצור היין כל זה מתוך רצון לשמר את ההיסטוריה והמסורת של פאר.

יקב שורר

דירוג לפי 1 ביקורות:
4.0/5
תלמי יחיאל

מתאים לאירועים

יקב מומלץ

יקב שורר שוכן בנחלה משפחתית במושב תלמי יחיאל, אשר מקיימת חקלאות כבר למעלה מ- 40 שנה. היקב מייצר מגוון יינות תוך הקפדה על עקרונות כגון אזוריות, זניות, פשטות וחקלאות ברת קיימא. ענבי היין האיכותיים מגיעים אל היקב ישירות מהכרמים שלנו הממוקמים כולם במושב מיד לאחר שנבצרו.

יקב מישר

דירוג לפי 2 ביקורות:
4.6/5

מתאים לאירועים

יקב מומלץ

פתוח בשבת

יקב מישר הוא יקב משפחתי קטן סמוך לחוף הים התיכון בישראל. זהו יקב קטן לעשיית יין איכותי לטובת אוהבי היין. כל התהליכים של עשיית היין נעשים על ידי בני המשפחה. החל בגיזום, השקייה, דישון והדלייה, המשך בבציר, סחיטה והתססה, וכלה ביישון, בִּיקבוּק, ואפילו עיצוב הבקבוק והתווית. יינות מישר נעשים אך ורק מענבי מישר, הגדלים בחלקה שמאחורי היקב.

יקב בן חיים

דירוג לפי 0 ביקורות:
0.0/5
נווה ימין

מתאים לאירועים

יקב מומלץ

יקב בן-חיים הנו יקב בוטיק משפחתי הממשיך מסורת גידול יין שהחלה ע”י אבות המשפחה לפני שישה דורות, מאז 1932. מייסדי היקב: רות ואלי בן-חיים. יינן ראשי: איתי בן-חיים.

יקב כישור

דירוג לפי 0 ביקורות:
0.0/5

מתאים לאירועים

יקב מומלץ

על רכס הרי הגליל המערבי, מרחק נגיעה מהים התיכון, הולכת ונרקמת מסורת יין מתחדשת. יקב כישור, שהוא הרבה יותר מיקב, מוביל לתחילתו של אזור יין מופלא. יקב כישור הוקם בשנת 2010 בכפר כישורית – כפר לאנשים עם צרכים מיוחדים מוקף בחורש טבעי ובנופי הגליל המערבי.

יקב סימון

דירוג לפי 2 ביקורות:
4.3/5
קרית טבעון

מתאים לאירועים

יקב מומלץ

יקב סימון בוצר ענבי שיראז מאזור כרם בן זמרה, ענבי קברנה סוביניון, מרלו, קריניאן ומלבק מכרמים מאזור בינימינה ועמק קדש. הענבים נבצרים ידנית ומתיישנים בחביות עץ אלון צרפתיות. היקב מייצר מגוון יינות אדומים, זניים ובלנדים. כמו כן, בשנת 2018 יקב סימון החל לייצר יין בסגנון פורט, יין לבן ורוזה.

יקב אדיר

דירוג לפי 0 ביקורות:
0.0/5

מתאים לאירועים

יקב מומלץ

בליבו של הגליל העליון, במורדות הר אדמון, שוכן יקב משפחתי מעורר השראה, אשר העלה את הסטנדרט של היין הישראלי לרמה חדשה. יקב אדיר מייצר יינות איכות המשקפים את התנאים המיטביים בהם ענביהם גדלו ונבצרו. יינות אדיר מצטיינים בארומה, בטעם ובגוף. הם מתנה אמיתית מן הטבע שצמחו באהבת האדמה ויוצרו בהשגחה יתרה ומתוך מחויבות לאיכות בלתי מתפשרת.

טוען...

יקבים שמתאימים לאירועים

בעידן שבו למדיה, ובמיוחד למדיה מצולמת (אינסטגרם, טיקטוק ודומיהם) יש מקום מרכזי של כבוד, טבעי שבבואכם לחפש לוקיישן מיוחד ופוטוגני לאירוע הבא שלכם- תחשבו גם על לערוך את האירוע ביקב. לרוב, ליקבים יש וייב מיוחד ווינטג'י ומעל לכל- הם מצטלמים ממש יפה.

במידה ואם מתכננים אירוע, לא משנה לטובת מה, יקב הוא תמיד רעיון נהדר. במיוחד אם האירוע שלכם לא מכיל מספר מוזמנים ענק ומסתכם בכמה עשרות, עד מאה וקצת אנשים, יקב היא בחירה נהדרת. אירוע ביקב יספק לכם אווירה ייחודית ויוקרתית, לא משנה אם זה בעבור אירוע חברה, חתונה מצומצמת, יום הולדת חשוב, או כל אירוע אחר שתחשבו עליו. 

איך בוחרים יקב לאירוע?

לפני שאתם נסגרים על יקב מסוים, גם אם הוא עונה על כל הדרישות שלכם, אנחנו ממליצים לכם לבקר במקום. במיוחד אם מדובר באירוע חשוב וקריטי, כמו חתונה למשל. הביקור ביקב ייתן לכם את הטעימה הטובה ביותר לגבי המקום, תרתי משמע. בו תוכלו להתרשם מסוגי היינות המוצעים במקום, האבזור שנמצא במתחם מבחינת ריהוט, עמדות הגשה לאוכל, נגישות לאורחים שלכם ועוד. בנוסף אם אתם מתכננים טקס מסוים, כמו הרצאה או חופה, תוכלו לבחור את הפינה האידיאלית לקיים זאת. 

מעבר לביקור ביקב עצמו, חשוב שתהיה לכם רשימה ברורה של מה אתם צריכים שהמקום יספק לכם, מה אתם מצפים לקבל בתמורה ומה חייב להיכלל באירוע שלכם. בצורה הזאת כשתגיעו לביקור כבר תהיו מוכנים עם כל השאלות שלכם ותדעו לאן אתם מכוונים. לחלופין, בעקבות הרשימה הזאת, תוכלו להחליט עוד לפני הביקור איזה יקבים מתאימים לבדיקה ואיזה לא.

מה סוג האירוע שאפשר לעשות ביקב?

בעיקרון אפשר לקיים כל סוג של אירוע ביקב ואין באמת איזשהם מגבלות או העדפות של המקום. קחו בחשבון שכן יש מגבלה על כמות האנשים והדבר משתנה מיקב ליקב בהתאם לתפוסה המרבית שהוא יכול להכיל. בדיוק בגלל זה כדאי לדעת מראש מה היא כמות המוזמנים לאירוע שלכם ולחפש יקב שיוכל להכיל אותם.

מבחינת סוגי אירועים אפשר לקיים ימי הולדת גדולים, כמו חגיגות גיל חמישים, או שישים של ההורים. אפשר לקיים ביקב חתונת שישי צוהריים, שאנחנו בטוחים שתהיה מיוחדת במינה ותהפנט את המוזמנים ואתכם. וכמובן שאפשר גם לכוון לאירועי חברה, גיבוש צוות, הרמת כוסית לחג ועוד.

האם יש הגבלות מסוימות לאירוע ביקב?

הדבר משתנה בהתאם למדיניות של כל יקב ויקב. חשוב להבין שהיקבים לרוב הם מקומות רגועים ועדינים ולכן אם למשל אתם לא סוגרים את כל המתחם רק בעבורכם, כנראה שלא תוכלו להציב עמדת דיג'יי ביקב. לעיתים יתכן שהיקב לא יאפשר זאת בכלל, בגלל ישובים קרובים שנמצאים בסביבה, או סיבות כאלה ואחרות ולכן מומלץ לברר זאת מראש.

בנוסף מבחינת הכנסה של אוכל ושתייה לאירוע ביקב שהיא אינה מהיקב עצמו, חשוב להבין איפה ההגבלה עומדת. למשל אלכוהול שאינו יין, אולי יתנו לכם להכניס, אבל לא בהכרח ואולי זה יכרך בקנס מסוים. כנ"ל לגבי הבאה של קייטרינג חיצוני לאירוע, או שירות של שף פרטי שעובד במתחם היקב עצמו.

קחו בחשבון שיתכן גם והיקב המסוים שאהבתם פועל רק במהלך היום, מה שאומר שלא יתאפשר לכם לקיים שם אירוע ערב. לכן אם אתם מתכננים אירוע ערב ובמיוחד אם אתם מתכננים אירוע שהולך אל תוך הלילה, זה הדבר הראשון שאתם צריכים לבדוק אם מתאפשר מול היקב.

כמה זמן מראש כדאי לסגור את האירוע ביקב?

היקבים נוטים לקבל הזמנות ולהיות עמוסים במבקרים. לגבי אירועים הדבר יכול להיות דומה, מהסיבה שבחודשי האביב והקיץ, הרבה אנשים מעוניינים לקיים את האירועים שלהם בסביבת היקב וישנם יקבים שמקצים רק יום בשבוע לאירועים, מה שמפחית את ההזדמנות למצוא תאריך פנוי עוד יותר. 

אם אתם מתכננים אירוע סביב תאריך חשוב כמו יום הולדת, או אפילו חתונה בחודש ספציפי שאתם מעוניינים בו, אל תקלו ראש רק כי מדובר ביקב. אנחנו ממליצים לכם תמיד ליצור קשר כמה שיותר זמן מראש על מנת שתוכלו להבטיח שהאירוע שלכם יתקיים במועד בו חשקתם.

אירוע ביקב מתקיים רק בחוץ?

אין ספק שכל היופי והחוויה של אירוע ביקב היא לקיים אותו בחוץ לצד נופי הגפנים היפיפיים. אך אין זה אומר שלא ניתן לקיים את האירוע בתוך היקב עצמו. ישנם הרבה יקבים עם חללים פנימיים שמאפשרים לקיים אירוע בהם. מה שאומר שגם אם האירוע שלכם בחורף או בסתיו, עדיין תוכלו לקיים אותו ביקב.