Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Filter by Categories
המלצות
כללי

טיול משפחתי ביקב

טיול משפחתי ביקב הוא דרך מצוינת להורים ולילדים להתחבר על טעימות יין, דרך מדהימה לבלות יחד, ללמוד על זני ענבים ולחקור את הכרמים בארץ. אחד מאזורי היין הפופולריים בעולם הוא עמק נאפה. העמק הוא ביתם של יותר מ-500 יקבים המייצרים למעלה מ-20% מכלל יינות קליפורניה. זה גם ביתם של כמה מהכרמים והגנים היפים ביותר בקליפורניה. טיול משפחתי ביקב הוא דרך מצוינת לבלות יחד וליהנות מקצת יין איכותי.

למה כדאי לבקר ביקב עם כל המשפחה?

חלק מהיקבים מציעים סיורים במתקן, וזה נהדר לילדים שרוצים לראות מה קורה כדי להכין את המשקה האהוב עליהם. בחלק מהכרמים יש גם מתקני שעשועים ופעילויות אחרות לילדים, כך שהם יכולים ליהנות בזמן שהוריהם נהנים מכוס יין. 

  • טיולי משפחות הם דרך מצוינת לבלות זמן איכות ביחד
  • הם טיולי יום מושלמים לכל המשפחה
  • טעימות יין היא פעילות שכולם נהנים ממנה

היקב הוא מקום יפהפה. יש לו היסטוריה עשירה וזה המקום המושלם לבלות בו יום עם חברים ובני משפחה. היקבים ממוקמים בדרך כלל באזור כפרי, מוקף בצמחייה עבותה. זה אחד המקומות הבודדים שעדיין משתמשים  בחביות עץ כדי לאחסן את היין שלהם, מה שנותן לו מגע מיוחד במיוחד. בכרם נמצאים גם סוגים רבים ושונים של ענבים, חלקם משמשים ליינות אדומים ואחרים ליינות לבנים.

איזה ינות אפשר לטעות ביקב?

אבל מה עם היין? ובכן, כפי שאתה יכול לדמיין יש גם סוגים רבים ושונים של יינות! מיינות לבנים מתוקים ועד יינות אדומים יבשים וכל מה שביניהם. למעשה, יש את אחד המגוון הרחב ביותר של זני ענבים בכל ישראל! פשוט בחר את הסוג האהוב עליך או בקש עצה מאחד הסומליירים המומחים שלהם אם אינך בטוח באיזה מהם לבחור. טיול ביקב הוא דרך מצוינת לקבל קצת אוויר צח, ליהנות מזמן איכות עם חברים או משפחה וללמוד על יין, למידע נוסף היכנסו לאתר שלנו >> https://travelz.co.il/

טעימות של יינות עושים רק ביקב

טעימות יין הן דרך מצוינת ללמוד על סוגי היינות השונים ולגלות מה אתם הכי אוהבים. תהליך טעימות היין יכול להשתנות בהתאם למי שעורך אותו. זה יכול להיות יחיד או קבוצת אנשים, וזה יכול להיות בבית או ביקב. אבל באופן כללי, ישנם חמישה שלבים שאחריהם:

1) המארח יגרום לכולם לטעום מהיין בעיניים עצומות כדי לראות איך הם יכולים לאמוד את הטעם שלו ללא כל רמזים חזותיים

2) לאחר מכן המארח יבקש מהמשתתפים ללגום מהיין בזמן שהם מתארים איך הם חושבים שזה טעים

3) לאחר מכן, המשתתפים יזהו איזה זן ענבים הם מאמינים שהכי קיים ביין (למשל, קברנה סוביניון, מרלו)

4) לאחר מכן, המשתתפים יעריכו עד כמה הם יבשים או מתוקים.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

האם את/ה בן/ת 18 לפחות?

אתר זה מיועד למשתמשים בגיל 18 ומעלה בלבד. בסגירת חלון זה והמשך גלישה באתר הנך מאשר/ת שאת/ה עומד/ת במגבלה זאת. אם טרם הגעת לגיל 18, אנו מבקשים ממך לצאת מן האתר באופן מיידי.

יש מצב שנוכל לתת לך הטבה שווה ממש :)

מצטרפים לניוזלטר (רשימת התפוצה שלנו) ומקבלים עדכונים על הטבות, מבצעים וטיפים שווים לפני כולם!

לא בקטע של ניוזלטר? אנחנו מקיימים מלא פעילויות גם בקבוצת הפייסבוק שלנו: הגרלות, הטבות והמלצות שוות! זה ממש קל וממש מהיר להצטרף, עדיין לא מאוחר 😎

רוצים לשלב בטיול שלכם חוויה נוספת? בקרו באתר שלנו לעגלות-קפה! ☕

דילוג לתוכן