Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Filter by Categories
המלצות
כללי

אטרקציות מעולות בצפון הארץ

בחודשים האחרונים, נראה כי החורף מסרב להגיע ארצה. בין אם זה סתם צירוף מקרים או שמדובר במשבר אקלים חריף שנותן את אותותיו באופן בוטה- אתם יכולים ליהנות מרצף שבתות עם מזג אוויר נפלא (לא חם מדי ולא קר או גשום מדי). לשם כך ריכזנו לכם מספר המלצות על המקומות השווים ביותר לטייל בהם בצפון הארץ.

הגנים הבהאיים בחיפה

הגנים הבהאים בחיפה

גנים מדורגים אלו הם אתר מורשת עולמית של אונסק"ו וכוללים מגוון מדהים של פרחים, עצים ופסלים. מהגנים נשקפים נופים פנורמיים של העיר ושל הים התיכון.

ימת הגליל (הכנרת)

ימת הגליל, המכונה בעברית הכנרת. אגם זה ממוקם בצפון הארץ ומפורסם בזכות האזכורים המקראיים שלו. אפשר לשוט בסירה במימי הכנרת, לבקר בכפר הדייגים העתיק כפר נחום, או לטייל לאורך שביל ישו. עצלנים? אפשר סתם להתפעל מיופיה המרהיב באחת מנקודות התצפית שבחופים המערביים או המזרחיים שלה.

רמת הגולן

אזור זה מציע מגוון פעילויות חוץ, לרבות טיולי הליכה, רכיבה על אופניים וסקי בחרמון. הוא גם ביתם של כמה אתרים היסטוריים וארכיאולוגיים, כמו העיר העתיקה גמלא והכפר הדרוזי מג'דל שמס.

העיר העתיקה של עכו

אתר מורשת עולמי של אונסק"ו, היא אחת הערים המאוכלסות ברציפות העתיקות בעולם. המבקרים אפשר ומומלץ לחקור את הסמטאות והשווקים הרבים של העיר, כמו גם לבקר במונומנטים ההיסטוריים שלה, כמו המבצר הצלבני והמקומות הקדושים של דת הבהאי.

מערות ראש הנקרה

מערות הים הללו ממוקמות על חוף הים התיכון ומציעות פלא טבע מעורר פליאה. אפשר ומומלץ לרדת ברכבל למערות ולחקור את המערות בסירה.

הגן הלאומי בית שאן

הפארק הארכיאולוגי בבית שאן כולל שרידים של עיר רומית-ביזנטית עתיקה, כולל תיאטרון רומי ובית מרחץ. אנחנו ממליצים ללכת לראות גם שרידים של כנסייה ביזנטית, מבצר צלבני ומבנים היסטוריים אחרים.

בית שאן

הגן הלאומי נמל קיסריה

הגן הלאומי של נמל קיסריה ממוקם על החוף ובו שרידים של עיר נמל שנבנתה על ידי המלך הורדוס. המבקרים יכולים לחקור את התיאטרון הרומי, ההיפודרום ושרידי ארמון, אפשר גם (בקיץ) לשחות בים התיכון.

העיר העתיקה של צפת

עיר עתיקה זו נחשבת לאחת מארבע ערי הקודש ביהדות והיא ביתם של בתי כנסת וישיבות רבים. המבקרים יכולים לחקור את הסמטאות המפותלות של העיר העתיקה, לבקר במושבת האמנים, וללמוד על ההיסטוריה והתרבות של העיר.

אלו רק חלק מהאטרקציות הגדולות שיש לצפון ישראל להציע. בין אם אתם מתעניינים בהיסטוריה, בטבע או בתרבות, באזור זה יש משהו לכולם.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

האם את/ה בן/ת 18 לפחות?

אתר זה מיועד למשתמשים בגיל 18 ומעלה בלבד. בסגירת חלון זה והמשך גלישה באתר הנך מאשר/ת שאת/ה עומד/ת במגבלה זאת. אם טרם הגעת לגיל 18, אנו מבקשים ממך לצאת מן האתר באופן מיידי.

יש מצב שנוכל לתת לך הטבה שווה ממש :)

מצטרפים לניוזלטר (רשימת התפוצה שלנו) ומקבלים עדכונים על הטבות, מבצעים וטיפים שווים לפני כולם!

לא בקטע של ניוזלטר? אנחנו מקיימים מלא פעילויות גם בקבוצת הפייסבוק שלנו: הגרלות, הטבות והמלצות שוות! זה ממש קל וממש מהיר להצטרף, עדיין לא מאוחר 😎

רוצים לשלב בטיול שלכם חוויה נוספת? בקרו באתר שלנו לעגלות-קפה! ☕

דילוג לתוכן