Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Filter by Categories
המלצות
כללי

הכל על יקב בן נון

דירוג של 0 ביקורות:
0.0/5

(דרג/י)

כתובת: יקב בן נון

אתר כל יקב אוסף מידע על יקבים ברחבי הארץ ומציג אותם בצורה מרוכזת, נוחה וברורה. עם זאת, אתר כל יקב אינו מהווה אתר רשמי של מי מהיקבים שמופיעים באתר ולכן, רמת הדיוק של התוכן יכולה ללקות בחסר. לפני שמחליטים לאן נוסעים, יש להתעדכן בנכונות הפרטים מול היקב עצמו.

שיתוף:

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ

קצת על יקב בן נון

כילדי דור שני לעולים ממזרח אירופה, יש לאדמה עבורנו משמעות מיוחדת. המשפט שתבע משה סמילנסקי, אינו דורש הסברים מבחינתנו, ולכן כשהתגלגלה לידינו הזדמנות באמצע החיים, החלטנו לעזוב את העיר, לעבור לכפר ולשתול כרם. תחילה התמקדנו בלימוד הקרקע וגידול הענבים. למדנו בכל מקום ומכל אחד שהיה מוכן לחלוק עמנו את הידע והניסיון שלו. אמונה בדרך, תשוקה ליין טוב, חריצות ורצון עז להצליח הביאו לפריחת כרם יפיפה.

בשנת 2012 החלטנו לסגור מעגל ולהקים יקב לייצור יינות בוטיק איכותיים במקום. חזרנו שוב לספסל הלימודים ולמדנו את אמנות ייצור היין הן תאורטית והן מעשית. בהדרכת ייננים שראו את הפוטנציאל של היקב הצעיר, למדנו לשלוט בתהליכי הייצור.

החלטנו להתמקד בייצור יין אדום עם אוריינטציה צרפתית ואיטלקית תוך שילוב זנים. הזנים כוללים קברנה סוביניון, מרלו, מרסלן, מלבק, פטיט ורדו וסאנג’ובזה מכרם בן נון, אליהם אנו מצרפים ענבי קברנה סובניון, קברנה פרנק, פטיט סירה ומרלו אותם אנו בוחרים בקפידה מכרם בגבעת ישעיהו.

להקמת היקב, רכשנו ציוד מקצועי והקמנו מעבדה מלאה לבקרת תהליכי ייצור היין ביקב. היין מיוצר במכלי נירוסטה שייבאנו מאיטליה בתהליך מוקפד מבוקר מחשב. יישון והשבחת היין מתבצע בחביות עץ אלון צרפתיות בתהליך מסורתי. בתום שנה מהבציר הופך התירוש ליין משובח. לאור התגובות הנלהבות שקבלנו מחברינו ומייננים וותיקים, החלטנו לחלוק את אהבתנו ליין עם הקהל הרחב.

בנוסף, גבשנו צוות יועצים מקצועיים (ייננים, כורמים ומנהלי יקבים) ברמה הגבוהה ביותר. יחד, אנו עוברים מסע מרתק המשלב גידול ענבים עם הארומות והטעמים המאפיינים את האזור, ותהליך ייצור יין איכותי בו מתפתח טעמו הייחודי של היקב שלנו.

ייצור יין מענבים אותם אנו מגדלים בעצמנו מהווה יתרון עצום, כשהיינן והכורם מאוחדים בחזון לייצור היין. האיכות הופכת לקו מנחה החל מבחירת הזנים והשתילים, גידול הענבים, קביעת מועד הבציר וכלה בתהליכי ייצור היין ביקב.

מה מיוחד ביקב בן נון?

טעימות יין ביקב

ביקור ביקב ובכרמים, כולל:
טעימת 3-4 יינות ממגוון סדרות היקב,
פלטת גבינות, לחמים, זיתים ושמן זית
מתי? ימי שישי ב-10:30 ו-12:30
מחיר – 110 ש”ח לאדם.
מקומות – עד 20 אורחים בשטח הפתוח.

סיור בגתות העתיקות וטעימות יין ביקב

ביקור ביקב ובכרמים, כולל:
טעימת 3-4 יינות ממגוון סדרות היקב,
פלטת גבינות, לחמים, זיתים ושמן זית
סיור בגתות מודרך העתיקות שנמצאו ליד היקב.

הדרכת יין מקצועית ביקב
₪140.00

סדנת יין

בואו להיות ייננים ליום אחד, ולעשות את היין שתמיד חלמתם:
כשעתיים וחצי עם יינן היקב לסדנא מרתקת של טעמים, ריחות, וטעימות יין בתהליך עשייתו.
מתחילים בסדנא טעימות יינות זניים הנמצאים בתהליך תסיסה/התבגרות ממיכלי וחביות היקב. מאתגרים יחד את חושי הטעם והריח כדי לאפיין את המרכיבים שכל אחד ואחת אישית אוהבים ביין.
ממשיכים לסדנא בלנדים של יינות זניים להתאמת יין ייחודי במאפיינים האישיים של כל קבוצה.
סיום הסדנא – ביצוע בלנד וקבלת התוצר בבקבוק למזכרת על הבלנד הייחודי שנבחר.
250 ש”ח לאדם
(מינימום 5 משתתפים, ועד 10 משתתפים)

לתיאום מראש – צרו בבקשה קשר טלפוני/מייל.

הרימון 34, כפר בן נון, ישראל, 9978000.
טל: 054-912-2377 (זמינים גם ב-WhatsApp)
כתובת המייל: office@binnunwinery.com

 

מה אפשר לעשות ליד יקב בן נון?

יער חולדה, בית הרצל ומצפה טל- יער חולדה המכונה גם "יער הרצל", נמצא מזרחית לקיבוץ חולדה וכ- 17 דקות נסיעה מגדרה. מדובר ביער הראשון שהוקם בישראל על ידי קק''ל, בכניסה ליער נמצא בית הרצל והוא צמוד למצפה טל המשקיף על השדות והכרמים של קיבוץ חולדה.

עין ורדה (במורדות תל גזר)- מעיין עין ורד שימש לפני אלפי שנים כמקור המים הטבעי היחיד של היישוב הקדום בתל גזר. כיום משמש התל אתר טיולים, ואילו המעיין הפך למקום בילוי נחמד. הבריכה העגולה בנויה אבני גזית, ומעליה סוכך עץ תאנה גדול. בימות החורף והאביב, כאשר נביעת המעיין שופעת, מתמלאת הבריכה במים, אך דווקא בזמן זה, העץ יבש ואינו מפיק פירות. השטח סביב הבריכה מטופח מאוד, ומוקדש לזכרו של איתי שטיינברג ז"ל, בן כרמי יוסף.

ביקורות על יקב בן נון

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

מה כתבנו על יקב בן נון בבלוג?

רשת חינאווי Wine & More תקיים בסניף הרצליה פיתוח פסטיבל יין חופשי, בהשתתפות יקבים מקומיים ובינלאומיים

API key not valid, or not yet activated. If you recently signed up for an account or created this key, please allow up to 30 minutes for key to activate.

שעות פעילות

יום ראשון סגור
יום שני סגור
יום שלישי סגור
יום רביעי סגור
יום חמישי סגור
יום שישי 10:30–13:30
יום שבת סגור

איך מגיעים?

טלפון: 054-912-2377
האם את/ה בן/ת 18 לפחות?

אתר זה מיועד למשתמשים בגיל 18 ומעלה בלבד. בסגירת חלון זה והמשך גלישה באתר הנך מאשר/ת שאת/ה עומד/ת במגבלה זאת. אם טרם הגעת לגיל 18, אנו מבקשים ממך לצאת מן האתר באופן מיידי.

יש מצב שנוכל לתת לך הטבה שווה ממש :)

מצטרפים לניוזלטר (רשימת התפוצה שלנו) ומקבלים עדכונים על הטבות, מבצעים וטיפים שווים לפני כולם!

לא בקטע של ניוזלטר? אנחנו מקיימים מלא פעילויות גם בקבוצת הפייסבוק שלנו: הגרלות, הטבות והמלצות שוות! זה ממש קל וממש מהיר להצטרף, עדיין לא מאוחר 😎

רוצים לשלב בטיול שלכם חוויה נוספת? בקרו באתר שלנו לעגלות-קפה! ☕

יש מצב שיש לנו אחלה הטבה בשבילך!

איך מקבלים? משאירים לנו כתובת מייל ושם, אנחנו נדאג לשאר. לפעמים יש לנו הטבות ייחודיות גם עבור יקבים אחרים אז שווה להשאר מעודכנים.

דילוג לתוכן